תאמינו לי אין על נאפיס...כבר כמה ימים ברציפות אני נוסע עם חברים שלי לנאפיס בהרצליה ב6 לפנות בוקר...והאוכל שם באסטטטטטטטטטטטטט😊
מננים?
חחחחח אבל זה שנה לחכות עד שנכנסים
אני חוגגת שמה יומולדת לחברה שלי
יש גם בראשון 😛
כן, אחלה אוכל .. גם אני לא מזמן הייתי שם עם חברות .
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) חחחחח אבל זה שנה לחכות עד שנכנסים
אני חוגגת שמה יומולדת לחברה שלי
יש גם בראשון 😛
לא יודע דווקא בסדר..אנחנו ניכנסובלי לחכות אפילו שניה.. בראשון יש לחץ לשם זורמות הרבה משפחות בהרצליה פחות...
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 11/08/2007) יקיר לך תוכל חסה
*תאכל.
ואני לא אוכל חסה 😕
הייתי לא מזמן בנאפיס בחיפה יחסית בסדר
אין כמו המסעדה שאני הולכת עם המשפחה שלי
QUOTE (yakird @ 11/08/2007) QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 11/08/2007) יקיר לך תוכל חסה
*תאכל.
ואני לא אוכל חסה 😕
טוב אז לך תאכל מלפפון😊
חח כן אחלה של מקוםם
מקום על רמההההה
אני מעדיפה את הסניף של חולון=]
חחח הייתי אוכלת בחוצות המפרץץ..אחלה אוכל!!!
עזבבו אותכם שטויות
בווואו לעות'מאן (:
עזבו אותכם מסעדות
[רק באירועים חח סתאאאם]
אבל אתם מוזמנים לטעום מאכול
של אמא שלי נאמיי יאמי 😁
חחח..
מה שנכון נכון
אין על נאפיס... 🙄
אבל לאכול ב 6 בבוקר?...חחחחח...
העיקר
תיהיה בריא!.. 😊