לבריאות העיקר טעים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אחרי שאני יודעת מה הולך במטבח
אני חושבת אחרת😊
מה יש שם? שמתיעל זה וליודעת מה יש שם..חח
אבל דוגרי לאכול ב6 בבוקר? 😁
QUOTE (Mami_4_Ever @ 11/08/2007) מה יש שם? שמתיעל זה וליודעת מה יש שם..חח
אבל דוגרי לאכול ב6 בבוקר? 😁
בואי נגיד שאם תדעי תעדיפי לא לאכול שמה הכול
אם אני שמה אני בקושי אוכלת
הם משמרים דברים שצריך לזרוק אותם
אם מישהו לא נגע במשהו הם לא זורקים אותו=\
ואני יודעת כי חבר שלי עבד שמה
הוא לא מסוגל לאכול שום דבר שמה
חח גם חבר שלי מסוגל לאכול שם פתות בארבע לפנות בוקר...
אכלתי ב3 טוסט
יאמייייייי
הטוסט שהם בגודל כל החדר שלי