עוד 15 שעות אני על האוטובוס לאילתתתת
אני נוסעת עם חנצ'וק שלי.. chen-daskal מהפורום
ועוד חברות וידידים.. שבוע של כיף.. ים, קניות, מסיבות
מה צריך יותר מזה?! 😂
אני יתגעגעעעע.. =]
חחחחחח איזו חמודה איך את סופרת
תהני מאמיי😊 מגיע לכן
תעשו חיים ונסיעה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני אהיה 😊
את נוסעת על האוטובוס של 12 וחצי או 7 בבוקר ?
אנחנו רוצים להחליף לאוטובוס של 12 וחצי היום במוצאי שבת..אבל לא בטוח שיש מקומות.
ורמממממממממממממממ שלי
אופייי אני יתגעגע אלייך
למי אני יקרצץ ?למי אני יחפור?עם מי אני ידבר ?
תתקשרי אליי ואל תשכחי את מומו הפרה שלי (אני יחזיר לך כסף על זה )
נדבר בערב
ותהני ושמרי על עצמך
יא מאמי תהנו,
תעשו חייםם😊
QUOTE (hila1990 @ 11/08/2007) גם אני אהיה 😊
את נוסעת על האוטובוס של 12 וחצי או 7 בבוקר ?
אנחנו רוצים להחליף לאוטובוס של 12 וחצי היום במוצאי שבת..אבל לא בטוח שיש מקומות.
אנחנו נוסעים באוטובוס של 6 וחצי
כי אנחנו מקבלים את המקום ב12 בצהריים אז מסתדר לנו =]
מאיפה את?
QUOTE (oshritsa @ 11/08/2007) ורמממממממממממממממ שלי
אופייי אני יתגעגע אלייך
למי אני יקרצץ ?למי אני יחפור?עם מי אני ידבר ?
תתקשרי אליי ואל תשכחי את מומו הפרה שלי (אני יחזיר לך כסף על זה )
נדבר בערב
ותהני ושמרי על עצמך
אושיייייייייייייייייייייייייייייי אני יתגעגע 😢
תקרצצי לבנצי 😛
אוהבת'תך..!! 3>
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) חחחחחח איזו חמודה איך את סופרת
תהני מאמיי😊 מגיע לכן
תעשו חיים ונסיעה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח.. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן.. 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 11/08/2007) יא מאמי תהנו,
תעשו חייםם😊
ליפזוש תודה מותק..!! =]
QUOTE (בובת_זכוכית @ 11/08/2007) QUOTE (hila1990 @ 11/08/2007) גם אני אהיה 😊
את נוסעת על האוטובוס של 12 וחצי או 7 בבוקר ?
אנחנו רוצים להחליף לאוטובוס של 12 וחצי היום במוצאי שבת..אבל לא בטוח שיש מקומות.
אנחנו נוסעים באוטובוס של 6 וחצי
כי אנחנו מקבלים את המקום ב12 בצהריים אז מסתדר לנו =]
מאיפה את?
גבעת שמואל מאמי ..
שאני רציתי להזמין באתר, הייתה לי תאפשרות של 7 בבוקר הכי מוקדם..
אז הזמנו ל7 בבוקר.
אבל אנחנו כנראה מעבירים את זה ל-00:30 אם נוכל ..
למרות שלא נראה לי ..
מאיפה את ?
עדידו'ש
חמודה שלי
תהנו יחד,תעשו חיים
שמרו על עצמכן!..(=
אוהבת אותך!
תהנווו יפות שליי
ותישמרו על עצמכןן..
אני יתגעגעע
אוהבת אתכן מלאאאאאאאא
QUOTE (hila1990 @ 11/08/2007) QUOTE (בובת_זכוכית @ 11/08/2007) QUOTE (hila1990 @ 11/08/2007) גם אני אהיה 😊
את נוסעת על האוטובוס של 12 וחצי או 7 בבוקר ?
אנחנו רוצים להחליף לאוטובוס של 12 וחצי היום במוצאי שבת..אבל לא בטוח שיש מקומות.
אנחנו נוסעים באוטובוס של 6 וחצי
כי אנחנו מקבלים את המקום ב12 בצהריים אז מסתדר לנו =]
מאיפה את?
גבעת שמואל מאמי ..
שאני רציתי להזמין באתר, הייתה לי תאפשרות של 7 בבוקר הכי מוקדם..
אז הזמנו ל7 בבוקר.
אבל אנחנו כנראה מעבירים את זה ל-00:30 אם נוכל ..
למרות שלא נראה לי ..
מאיפה את ?
אני מראשון לציון
כנראה האוטובוס שלכם יוצא יותר מאוחר
אצלנו הוא יוצא ב6 וחצי בבוקר
אבל האוטובוס של 12 בלילה הכי שווה, פשוט לנו לא מסתדר =\
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) עדידו'ש
חמודה שלי
תהנו יחד,תעשו חיים
שמרו על עצמכן!..(=
אוהבת אותך!
רגינוש תודה מאמי שלי
אני אוהבת'תך..!! 3>