QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) תהנווו יפות שליי
ותישמרו על עצמכןן..
אני יתגעגעע
אוהבת אתכן מלאאאאאאאא
בורי תודה מאמי
מקווה לחזור ולראות שהמצב רוח שלך השתפר =]
אוהבת'תך..!! =]
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) תהני חמודה... 😉
תודה מותק =]
איזה כיףףףףףףף לכןןן
תהנו מכל שנייה
ושמרו על עצמכןןןן
אוהבת המוןןן
איזה כיףףףףף !!
איפה תהיו?!
תהני מאמי ותשמרי על עצמךךךךך :]]
אוהבתתת 3>
כייייייייף ללך !
תהנייי נשמממה =)
QUOTE (limaori @ 11/08/2007) איזה כיףףףףףףף לכןןן
תהנו מכל שנייה
ושמרו על עצמכןןןן
אוהבת המוןןן
תודה מותק..!! =]
QUOTE (_אורושה_ @ 11/08/2007) איזה כיףףףףף !!
איפה תהיו?!
תהני מאמי ותשמרי על עצמךךךךך :]]
אוהבתתת 3>
בוילה, אנחנו 11 אנשים =]
QUOTE (LiNoRaZ @ 11/08/2007) כייייייייף ללך !
תהנייי נשמממה =)
תודה מאמי =]
מאמי אני אתגעגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
חחחחח נקרצץ להררי יותר נכון נוציא פרטים
שמרי על עצמך ובלי שטיות עם בן המעצבן
ותקראו תפילת הדרך (צדיקה אני חחח)
תעשו חיים תבלו תהנו
ותחזרו עם חוויות [ותמונות]
QUOTE (oshritsa @ 11/08/2007) מאמי אני אתגעגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
חחחחח נקרצץ להררי יותר נכון נוציא פרטים
שמרי על עצמך ובלי שטיות עם בן המעצבן
ותקראו תפילת הדרך (צדיקה אני חחח)
אושיייי אני אוהבת'תך..!!!!! 3>
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) תעשו חיים תבלו תהנו
ותחזרו עם חוויות [ותמונות]
תודה מותק..!! אל תדאגי נצטלם המון 😛
QUOTE (מאוכזבת @ 11/08/2007) תהנוו ותחזרו בשלום
תודה מותק..!! =]
קיצור חמודות שלי.. סידורים אחרונים ואני בדרך לאוטובוס..
אוהבת את כולכן..!!!!!!! 😂