חרדה מחרקים..:\
ולא סתם חרדה אלא חרדת מטורפת
רעד בכל הגוף
צמרמורת בכל הגוף
פחד מלווה
בכי
הגוף שלי קופא באותה שנייה,אני לא יכולה לזוז
תגידו שאני פסיכית
תגידו שאני פסיכופטית
תגידו שאני משוגעת
תגידו שאני חולה בראש
למרות שכל זה נכון..לצערי ברגע שאני רואה זו'ק,לטאה,או משהו בגודל של יותר מ3 ס"מ (בלי ראש כחול )
אבל רע ללי עם זה כל-כך..:\
אוף
החסרון אחד הגדולים שלי
יש מצב שזה וידוי קטן 😨
בקיצור
רע לי עם זה
אבל ממש רע
את לא פסיכית
את לא פסיכופטית
את לא משוגעת
את לא חולה בראש
תאמיני לי שזה לא קורה רק לך..
זה סוג של חרדה
וזה לא דבר פסיכי .
יש עוד אנשים שיש להם את אותה הבעיה
גם אני ככה .. מזל שיש למי לצעוק:"ג'וק ג'וק"
מאמי אצלך יש את החרדה מזה
ואצל מישהו אחר חרדה מדבר שונה
לכל בנאדם יש פחד ממשהו בחיים
הגדולה זה לדעת להתמודד איתו
את צריכה להיות חזקה ולהבין
שלמרות כל הפחד והחרדה זה רק חרק קטן
מגעיל ומפגר חח
אוהבת אותך מאמי שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח רגי מאמייי
גם אני חרדה כמוךךך
איכס זה דבר כל כך מגעילללללללללללל
עם מורני
את צודקת הוא כ"כ מגיל אבל
הוא כולה חרק קטן
שבשניהה אחת את יכולה
לסיים לו את החיים
אני בטוחה שאת יכולה להתגבר
על הפחד הזה
תננסי
לקנות לך גו'ק מגומי מתנה ? 😛
חחחחח...את מפחדת מיצור קטן וחמוד כזה?
חח סתם...
אל תדאגי את לא היחידה שמפחדת מהם.
אבל את מסוגלת להתגבר על זה...
עם קצת כוח רצון..😊
QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) את לא פסיכית
את לא פסיכופטית
את לא משוגעת
את לא חולה בראש
תאמיני לי שזה לא קורה רק לך..
זה סוג של חרדה
וזה לא דבר פסיכי .
יש עוד אנשים שיש להם את אותה הבעיה
מסכימה עם בריי. 😊
יפות שלי...
כמה אתן נותנות לי כוח !..אין לכן מושג
אבל,זה סוג של חרדה
שקשה להשתלט עלייה,
זה משהו בפנים
שום הסבר,דוגמא שזה חרק קטן
לא עוזר לי בכלל..לצערי הרב
כמה אבא מנסה להסביר לי והכול
אין זאת הרגשה בפנים
שפשוט לא עוברת
תודה לכן,אוהבת מלא 3>
חח רגי את לא יודעת מה זה מזכיר לי
פעם בספריה של הבצפר מישהו מי"ב
כאילו השנה שהיינו בי"א...(טחח שהיינו...אז לפני כמה שנים טובות)
אז מישהו החזיק ג'וק מגומי כזה תיקן...שחור גדול כזה
ושם אותו ביד והרעיד את היד
ושם אותו מול העיניים שלי ממש ממש קרוב אליי
והרעיד את היד ואמר שהוא זז אז זה מדגדג אותו והוא כזה"תראו מה מצאתי"
ואני הבתחלתי לרוץ בכל הספריה ואני צועקתתת
ואני אומרת"ללאאאא תקח אותו ממני נו בבקשה תקח אותו אני לא רוצה אותו"
וחברות שלי קלטו שזה גומי ואני לא
והן צוחקות עלייי
חחח
לא נורא גם חברה שלי ככה היא בוכ צועקת וכל הזה
בשבל זה אבא והכפכף שלו קיימים 😊
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007)
למרות שכל זה נכון..לצערי ברגע שאני רואה זו'ק,לטאה,או משהו בגודל של יותר מ3 ס"מ (בלי ראש כחול )
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגגגגת אותתי!$^$%^^%U^&UI*)&O*)(*&*&U^$%&TR&
ייאאאאו, אני נשששפךךךךך פפהההה 😂
חחחח ששנייהה.... חחחחח
טטווובב בקיצווווווווווווווווווורר,
מה שבאתי להגיד פה, חוץץ מהעובדה שתככף היית צריכה לבוא לגרד אותי מהריצפה עם שפכטל,
שאת פששוט צריכה לעבוד על זה.
אני יודע שניסית, אבל כנראה שלא מספיק.
הם סה"כ דברים שקטנים ממך, ושרובם ייברחו ממך יותר מהר משאת תברחי מהם.
לאט לאט ..
זה לא דבר שיעבור מהר.. אבל מה שכן, את חייבת לטפל בזה.
QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) את לא פסיכית
את לא פסיכופטית
את לא משוגעת
את לא חולה בראש
תאמיני לי שזה לא קורה רק לך..
זה סוג של חרדה
וזה לא דבר פסיכי .
יש עוד אנשים שיש להם את אותה הבעיה
😊
נשמה שליי אמרתי לך
לכל אחד יש את החרדה שלו
את לא פסיכית
ולא שום דבר
את בן אדם
פשוט בן אדם
לכל אחד יש א החולשות שלו
פשוט לא כולם מודים בהם
אני אוהבת אותך יפתיייי
QUOTE (oshri_Ok @ 11/08/2007) QUOTE (רגייי @ 11/08/2007)
למרות שכל זה נכון..לצערי ברגע שאני רואה זו'ק,לטאה,או משהו בגודל של יותר מ3 ס"מ (בלי ראש כחול )
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגגגגת אותתי!$^$%^^%U^&UI*)&O*)(*&*&U^$%&TR&
ייאאאאו, אני נשששפךךךךך פפהההה 😂
חחחח ששנייהה.... חחחחח
טטווובב בקיצווווווווווווווווווורר,
מה שבאתי להגיד פה, חוץץ מהעובדה שתככף היית צריכה לבוא לגרד אותי מהריצפה עם שפכטל,
שאת פששוט צריכה לעבוד על זה.
אני יודע שניסית, אבל כנראה שלא מספיק.
הם סה"כ דברים שקטנים ממך, ושרובם ייברחו ממך יותר מהר משאת תברחי מהם.
לאט לאט ..
זה לא דבר שיעבור מהר.. אבל מה שכן, את חייבת לטפל בזה.
חחחחחחחחחח...אושר,נו..
זה לא מצחיק!... 😢
למה את צוחק על החרדות שלי... 😨
וידעתי שהמפשט הזה יעשה משו ללמישהו חח
בקצור סולחת לך רק בגלל שאתה מי שאתה,וכי אני אוהבת אותך!...
אנשיםםםםםם
אוהבת אותכם כל-כך
תודה..
לא יודעת איך לטפל
מקווה שלא יקראו לי מטורפת אם אני אלך לפסיאטרי..:\
יהיה טוב