חחחחחח מצחחייק, אז צוחקים. 😊
זה לא לצחוק עלייך, ממש לא..חחחח
וסעעממק איתך!
את לא פסיכית ולא כלום!
להמון אנשים יש פוביות (פחדים)..
לחלק ממקומות סגורים, לחלק מחושך, לחלק מעכבישים
ולרבים וטובים מחרקים בכלליות, כמוך.
את לא "פריקית של הטבע" ולא כלום.. את נורמאלית לגמריי.
פשוט כדאי, בשביל הבריאות שלךך, שתטפלי בזה! זה הכל. .
QUOTE (oshri_Ok @ 11/08/2007) חחחחחח מצחחייק, אז צוחקים. 😊
זה לא לצחוק עלייך, ממש לא..חחחח
וסעעממק איתך!
את לא פסיכית ולא כלום!
להמון אנשים יש פוביות (פחדים)..
לחלק ממקומות סגורים, לחלק מחושך, לחלק מעכבישים
ולרבים וטובים מחרקים בכלליות, כמוך.
את לא "פריקית של הטבע" ולא כלום.. את נורמאלית לגמריי.
פשוט כדאי, בשביל הבריאות שלךך, שתטפלי בזה! זה הכל. .
כן זה פוביה מטורפת
בקיצור
אבא שלי חושב שאני לא צריכה טיפול,זה צריך לבוא ממני,
אבל אני רוצה בכל זאת
לקראת צבא,שם בטוח יהיו מלא חרקים במיוחד באוהל..
אושרי?
אוהבת אותך,אושר שלי!
שווה לנסות כל מה שיש...
תתחילי עם לעבוד על עצמך, ואח"כ, במידה ולא ייעזור,
תתיעצי עם פסיכולוג.
אוווווהב אותך גם נשממממה שלי 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 11/08/2007) שווה לנסות כל מה שיש...
תתחילי עם לעבוד על עצמך, ואח"כ, במידה ולא ייעזור,
תתיעצי עם פסיכולוג.
אוווווהב אותך גם נשממממה שלי 😊
כן לאט לאט,
תודה אושרי,
אוהבת אותך
רגינוש שלי..אני מרגישה כמוךך..ברגע שאני רואה חרק אני מביאה קפיצה לאויר ולא מוכנה לצאת מהחדר עד שהוא לא מת..אפילו אם זה עכביש קטן אני צורחת שיבואו להרוג אותו..אחלה של וידוי אני איתך מאמי
איכסס אני לא סובלת רגיי אוףף
אני מתה רק מלדבר על זה ..
מנחמת אותך =\
סופה...
אני שמחה שאני לא לבד בכל הקטע..\
אבל אצלי זה כבר מטורף לגמרי
אבל ממש
בעזרת השם יהיה בסדר
קורלי,תודה על הניחומים חח
ובאמת מגעילים החרקים האלה, איףף
אוהבת אותכן