קיבלתיייייי אחריי חודשיים כימעטט !
למרות שאני שונאת אותו
והוא לא בא לי בזמן ממש מתאים
אני שמחה שהוא בא מאשר להמשיך להרגיש רע ..
😁
אווהבתת אתכםםםםם 😛
מזללל טובב מאמי
זה ממש חשוב שהוא הגיע
תשמרי על עצמך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) מזללל טובב מאמי
זה ממש חשוב שהוא הגיע
תשמרי על עצמך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוודה יפיופההה
אווהבת אותךך
ואי
סוף סוף..!
שמחה שה וא הגיע!
מזל טוב!
אוהבת אותך
ישששש=]
חחחח סוף סוף !
הגיע הזמן !!!!!!!
מזל טוב בובית !
😊
שמרי על עצמך !
אוהבת אותך !
רגיינוש ושנשןןןןןןןןןןןןן
תודה בובות אוהבת אתכןן כ"כ
QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) רגיינוש ושנשןןןןןןןןןןןןן
תודה בובות אוהבת אתכןן כ"כ
😁
אוהבת אותך בובבבבבבבבבבבבי=]
חעחע קולולו
תשמארי על עצמך!
QUOTE (koka15 @ 11/08/2007) רגיינוש ושנשןןןןןןןןןןןןן
תודה בובות אוהבת אתכןן כ"כ
אוהבת אותך קוקי 3>
שנשןן שלי ורגינוש אוהבת אתכן בננות שוב 3>
ריטה תודה יפה שלי אוהבת אותך
אני מבינה אותך חופשי מבינה !
חחע":S
QUOTE (chen-daskal @ 11/08/2007) אני מבינה אותך חופשי מבינה !
חחע":S
באסה ..
שונאת את זה..:|
הגבבבבבבב והבטןן עומדים למות לי עוד שניה..
כואב כ"כ .. והכדורים האלה לא עושים כלום , לא שווים בגרוש
כולי מתפוצצת מכאביים ..ועכשיו שזה לא היה לי חודשיים כמעטט..:|
לא מאחלת תכאבים האלה לאףף-אחדדדד
מזל טובבבבבבב!!!! 😊
חח שמחה בשבילך..
גמני הייתי רוצההההההה חח
מזל טוב מאמי,
אני שמחה בשבילך😊
אוהבת אותך בריי.(: