תודה בנותת ..
חחחחח כרייס ברוך הבא? למועדון הכאב?
אני תמיד סבבלתי בגלל זה ..כאבי טופפת:|
אבל הפעם זה יותר כואב אקסטרה אקסטרה כואב כיבלתי תוספת של חודש 😢 😢
QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) העיקר הגיע עכשיו שילך 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 11/08/2007) העיקר הגיע עכשיו שילך 😛
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח מיירבבבבבבD:
אוחחחחחחחח,, אני מתה מכאבים
לא חשבתי שזה יהיה עד כדיי כך כואב
אבל זה כמו צירים .. לא שחוויתי את זה
אבל לפי מה שמתארים חח
אני עוד שניה מתה פה מכאביםם אמאאאאאאאא
והכדור המעפן הזה לא עוזר בגרושששששש
אני כ"כ שונאת מחזורררררררר 😊 😠
גם לי קרה ככה כאב רצח =/
אין הרבה מה לעשות ז יעלם מתישהו
אחרי הלידה חח
ואני לא עדיין לא בונה על ילדדדדדד 😂
חחח העיקר קיבלת אין מה לעשות!
אוהבת אותך
QUOTE (hofit189 @ 11/08/2007) חחח העיקר קיבלת אין מה לעשות!
אוהבת אותך
חח כן ..מלוווה בכאבייים :[
אוהבת אותך כ"כ
את יודעת?
אני מתחילה לראות שאת מתחילה תקופה חדשה
טובה יותר
או שאני טועה
בכל מקרה אני ממש רוצה שתתחיל לך תקופה חדשה וטובה
יודעת שזה לא קשור
אבל את חשובה לי ואני רוצה שיהיה לך טוב😊
אוהבת אותךך
ושמחה שקיבלת חחח
QUOTE (limaori @ 11/08/2007) את יודעת?
אני מתחילה לראות שאת מתחילה תקופה חדשה
טובה יותר
או שאני טועה
בכל מקרה אני ממש רוצה שתתחיל לך תקופה חדשה וטובה
יודעת שזה לא קשור
אבל את חשובה לי ואני רוצה שיהיה לך טוב😊
אוהבת אותךך
ושמחה שקיבלת חחח
יפה שלייי,,
כןןןןןןןן מוזר שרק את שמת לב
תאמת יותר טוב לי
לא שהיה לי רע
פשוט הייתי בבאסה די הרבה זמן
בגלל שהכל התחבר לי ביחד
גם סבתא שלי ז"ל ואחי התאום ז"ל
והקטע של איזה אחד
והכל ביחדדדדד זה כאילו כאב לי ששקעתי בזה
והיום בלי עין הרע לאט לאט קצת זה עובר 555
אני מרגישה בהרבה יותר טוב ..
שזאת תקופה ודף חדש פתחתי
חחחח אני כרגע כבר לא שמחה שקיבלתי
אני לא יכולה לזוז משום מקום .
זה נורא כואב לי
דבריי איתי בקשר להיות אני רוצה שתוובאייייי קצת אליי הביתה
תדפקי אצלי קצת התנחלות כי אני לא יכולה זוז מהבית
בובי שליי
תודה על הכל מאמי אוהבת אותך כ"כ
QUOTE (כרמית+אלעד @ 12/08/2007) העיקר קיבלת 😊
כןן😊