הייתי בטח מפחדת..כל הכבוד שהכנסת אותה.
כל אלה שלא היו מכניסות ....
מה הייתן אומרות לה ?
לא רוצה להכניס אותך ? אני מפחדת ממך ?
במקווומה הייתי נעלבת \:
הייתי אומרת שהבית שלי רחוק ... או משהו כזה
במיוד אם אני יודעת שאני לבד בבית
היא אישה זרה
שמעי זה היה ברחוב שלי ...
כמה מטרים מהבית עצמו
אני לא מסוגלת לשקר,
לפחות לא לשלוף שקרים..
חוצמזה זה באיזור שבו נגמרת גדרה
יענו הבית שלי יחסית בסוף
ככה שלא יכולתי לשקר הרבה
והיא לקחה אותי עד הבית
[ את השתי מטר האלה ]
עזבבו , עבר .
בתכלס?היצי בודקת אותה קודם בגדים הכל
מבט...
בוחנת אותה
ואח"כ הולכת אחריה לכל מקום
חוץ מהאסלה חח
אבל הייתי מכניסה
כאילו..איך אפשר להשאיר ככה אישה שרע לה?
אמנם מפחיד וזה אבל כאלו מה...מסכנה
כמה שאני נשמה טובה,
לא הייתי מכניסה,
יש לי את הפחד הזה
אפילו שזאת אישה צעירה והכול,
ואין לי מושג מה עבר עלייה,
אבל הפחד לא היה נותן לי להגיד " בואי כנסי אללי הביתה "
מצטערת..
בקיצור,לא הייתי מכניסה,
והייתי שולפת איזה שקר
הייתי מפחדת אבל הייתי מכניסה אותה בסופו של דבר נראלי..
אמממ וואי איזה תסביך
נראלי הייתי מכניסה למרות שהייתי ממש לחוצה מהעניין
ממש לא..מה זה בית משוגעים?
איזה מוזרר
חח ממש מסקרן אותי עככשיו לדעת מה קרה לההה
ולא יודעת מה הייתי עושהה
אמאל'ה.. איזה מוזר מהS:
באמצע הלילה? ככה פתאום היא נופלת עלייך.
זה מפחיד, אבל ת'אמת תלוי בבנאדם, איך הוא ניראה והכל.
לא יודעת|: