חזרתם מחברה באמצע הלילה... לבד.
פתאום עוצרת את האוטו אישה זרה לחלוטין
שואלת אם אתם גרים קרוב.
האמת שהבית שלכם בדיוק עוד שלושה צעדים מהמקום
היא מבקשת רשות להשתמש בשירותים שלכם
האישה נראית לחוצה לגמרי\:
כאילו עבר עליה משהו... לא אונס או משהו
הבית שלכם ריק. אמא ואבא נסעו עם אחותכם הקטנה
והאח הגדול בטיזנאמו יצא...
מה הייתם עונים לה?
הייתם מכניסים אותה הביתה?
נראלי שכן..
עם הייתי רואה שזה משהו מאוד רציני..
צעירה אבל לא יותר מדי... 25 ככה אולי טיפה יותר.
הייתי מכניסה אותה אני חושבת
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/08/2007) הייתי מכניסה אותה אני חושבת
😊
האמת אין לי מושג מה הייתי עושה .
הכנסת אותה?
ולא פחדת ?
בהתחלה קצת פחדתי ולא ידעתי מה להגיד לה
היא ראתה שלא נוח לי ... ורצתה לחזור חזרה
אבל היא הייתה על סף דמעות \:
האמת שגם אח"כ פחדתי ..........
ואפילו הוצאתי את המפתח מהדלת .
[ איי דברים משפיעים \: ]
אבל אח"כ היא סיימה והבאתי לה לשתות
היא נתנה לי נשיקה , איחלה לי טוב והלכה
קצת התחרטתי שלא הושבתי אותה לאכול משהו .
היה נראה שהיא צריכה לסוע רחוק
אין לי מושג מה הייתי עושה... 😊
אין לי מושג מה הייתי עושה באותו רגע..
תראי להכניס אדם זר לבית ועוד שאת לבד זה מסכן אותך
את לא מכירה אותה
ואת לא יודעת מה היא יכולה לעשות
אבל תמיד יש תצד השני..
העזרה
אז לא יודעת:\
ווואוו זה עצובב ומפחידד
תיראי מצד אחד לא הייתי מכניסה
כי אני לא מכירה אותה ולא חסרים
אנשים שיתחזו וישקרו ואז יעשו
בנו דברים...!
מצד שני לא היה לי לב לא להכניס אותה
😢 לא יודעת מה להגיד לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*