אווווווווופפפפפפףףףףףףףףףףףףף למה תמיד לי זה קורה..
עד שאני שמחה סוף סוף ועד שיש לי חשק לצאת החוצה
הוא לא יוצא למרות שהוא אמר לי שכןן...
אבל מה אני אסלח לו כי אני יודעת שהוא כ''כ רצה לצאת אבל הוא נירדם בגלל שהוא
היה עייף היום אחרי העבודהה..!!
אוף הגעגועים הורגים אותי אני כבר לא יכולה ככההה............
+פריקה+
יהיה בסדר יפה שלי
הגעגועים עושים רק טוובב.. 😘
QUOTE (עדייפה @ 10/08/2007) יהיה בסדר יפה שלי
הגעגועים עושים רק טוובב.. 😘
אבל שלוש שבועות זה הרבה מידי בשביל להתגעגע
אין מה לעשות כל כך
את צריכה להמתין בסבלנות יכול להיות שבאמת
היה לו יום קשה בעבודה אבל אם זה חוזר כל פעם מחדש
שמעי את צריכה לעשות משהו
כןן אני יודעתתת
מה שנותר לי כרגע זה להמתין ולקוות שניפגש כמה שיותר מהרר..!!
לא נורא מאמי..
תביני גם אותו =/
הגעגועים הורגים........אני מבינה אותך.
אווףף פיפושששש שלייייי
כ"כ קיוויתי שתראו אחד תשני היום
ובסוף הוא נירדם :\
תדברי איתו בקשר למחר ..
אולי הוא יבוא ואז תוכלי לראות אותו ..
אוהבת אותך נסיכתייייייי
מבינה אותך מאמי😢
אבל אל תהיי עצובה😊
תזכרי שהכל לטובה נסיכה
יהיה בסדר ואת עוד תיראי אותו
אוהבת אותך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה בנות אוהבת אותכןן....מואההה
פיפו'ש כמה שקשה לך עם זה
את חייבת להבין
שהכול לטובה,
אנחנו לא תמיד מבינים למה ואיך
את פשוט חייבת להיות חזקה
ולהבין את דרכו של האל,
רק אל תשכחי לחייך את החיוך שלך
אל תשכחי לצחוק עם הצחוק שלך
זה ישנה את המצב רוח
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) פיפו'ש כמה שקשה לך עם זה
את חייבת להבין
שהכול לטובה,
אנחנו לא תמיד מבינים למה ואיך
את פשוט חייבת להיות חזקה
ולהבין את דרכו של האל,
רק אל תשכחי לחייך את החיוך שלך
אל תשכחי לצחוק עם הצחוק שלך
זה ישנה את המצב רוח
אוהבת אותך
אוהבת !
הגעגועים רק מטיבים לקשר.. !
מואה ! 3> !
QUOTE (שנששן @ 11/08/2007) QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) פיפו'ש כמה שקשה לך עם זה
את חייבת להבין
שהכול לטובה,
אנחנו לא תמיד מבינים למה ואיך
את פשוט חייבת להיות חזקה
ולהבין את דרכו של האל,
רק אל תשכחי לחייך את החיוך שלך
אל תשכחי לצחוק עם הצחוק שלך
זה ישנה את המצב רוח
אוהבת אותך
אוהבת !
הגעגועים רק מטיבים לקשר.. !
מואה ! 3> !
תודה אהובות שליי...
וכן אני יודעת הכל בידי שמיים...
ואני מקווה שהגעגועים רק יטיבו לקשר שלנו....
מואהה אוהבת המוןןן..
רק אל תשכחי לחייך,
תתעודדי מאמי שלי,
החיים לא קלים
רק צריך לדעת לשרוד ולהמשיך הלאה למרות הכול
אוהבת 3>
QUOTE (רגייי @ 11/08/2007) רק אל תשכחי לחייך,
תתעודדי מאמי שלי,
החיים לא קלים
רק צריך לדעת לשרוד ולהמשיך הלאה למרות הכול
אוהבת 3>
כן אני יודעת אבל לפעמים זה קש למרות הכללל..!!
אוהבתת