לא נורא מאמוש פעם הבאה תפגשו...
עם כל התגובות פה
את חיייבת להיות חזקה
ואסור לך להיישבר
ולחייך תמיד! 😁
QUOTE (OrtalBe @ 11/08/2007) לא נורא מאמוש פעם הבאה תפגשו...
כןן אני מחכהה לפעם הבאה מקווה שהיא תגיע מהר.!!
QUOTE (--בובית--10 @ 11/08/2007) עם כל התגובות פה
את חיייבת להיות חזקה
ואסור לך להיישבר
ולחייך תמיד! 😁
תודה מאמי שליי...
וכן אני מנסה להיות חזקהה...
קצת קשה כי עדיין הגעגוע גובר עליי.!!
אוהבת המון פיפו'ש
QUOTE (נאפי @ 11/08/2007) מבינה אותך מאמי😢
אבל אל תהיי עצובה😊
תזכרי שהכל לטובה נסיכה
יהיה בסדר ואת עוד תיראי אותו
אוהבת אותך המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם נאפי 😊
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) אווףף פיפושששש שלייייי
כ"כ קיוויתי שתראו אחד תשני היום
ובסוף הוא נירדם :\
תדברי איתו בקשר למחר ..
אולי הוא יבוא ואז תוכלי לראות אותו ..
אוהבת אותך נסיכתייייייי
😊