זה ציפור? לא
זה מטוס? לא
זה סתם ילדה מפגרת שחשה עם כוחות על? לא [טוב כן אבל סתם בשביל הקטע]
זה סופר מירביק טאטאאאטאטאטאטאטאומומומ [המוזיקה של סופרמן חח] וסופר ליפליפ הגיבורה שהלכה לישון
חחחח
עזבו אל תגידו לי שתהיי בריאה למה זה אבוד זה גמוררררררררררררררררררררררררררררררר
המוח שלי מת מתתתתתתתתתתתתתתתתתתת הואאא מת
חחחח חירפנו אותי היום
אין כיף לי אני מאושרת
מ שטוב בלהיות חסרת מוח זה שאני לא חושבת יותר מידי חחחח
בעלי לב חלש מוזמנים להתעלם ולהמשיך הלאה בחיים
באהבה מרובה סופר מירביק חח
😘
הישר מבית המשוגעים בחדר שלי חח
יאלה
נשתגע יחד, 😛 😁 😛 😁 😛 😁
העיקר שטוב לך
שיגעון לפעמים לא רע,וגם לא מזיק
העיקר את שמחה ומאושרת מירבי
אוהבת אותך 3>
יאללההההה חחח
שיגעון לפעמים זה לא רע
לא שזה תמידי XDD חחח
אין אני ממש שמחה במיוחד אחרי שאמרתי לדפוק ימך שימו ואחותו [הפרחה] כל מה שאני
חושב עליו
יש לי מצב רוח
חוץ מזה יותר מידי פסלים ערומים ברומא לא עשו לי טוב חח XDD
אוי ואבוי
פסלים ערומים... 😮
באמת לא עושה טוב!..
וטוב ששיחרת את מה שהרגשת ואמרת ל " לדפוק ימך שימו ואחותו [הפרחה]"
את מה שאת רצית
לא טוב לשמור בבטן
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מירוב'וששששששש ימסטולה שלי!!
חולעליייייך
כמה כככיף לראות אושר!! [להרגיש]
QUOTE (רגייי @ 10/08/2007) אוי ואבוי
פסלים ערומים... 😮
באמת לא עושה טוב!..
וטוב ששיחרת את מה שהרגשת ואמרת ל " לדפוק ימך שימו ואחותו [הפרחה]"
את מה שאת רצית
לא טוב לשמור בבטן
חחחחח נכון ורואים להם את הזה והוא קטן קטן חיחיחי סתם סתם איך אני מדברת
ילדה טובת ירושלים שכמותי (:
חח ותהיי בטוחה שאמרתי לדפוק ימך שימו ואחותו [הפרחה] הכל בפנים או יותר נכון לומר באיסי קיו
בצורה העדינה ביותר שאני יכולה לומר חח עזבי
וצודקת לא טוב
אחר כך כואבת הבטן XDD
האמת תלוי על מה את מדברת שאת אומרת דברים חחח 😛
QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחח
מירוב'וששששששש ימסטולה שלי!!
חולעליייייך
כמה כככיף לראות אושר!! [להרגיש]
חיחיחי השתכגעתי
חולה עלייך מיכלו'ש
והכי כיף להיות מאושר מילה של סופר מירביק XD
לאב אותך מצו מאס
מירבי
אוהבת אותך!!!..
יהיה טוב
אפילו קצת "משוגע" 😊
QUOTE (סוופרמאמי @ 10/08/2007)
בעלי לב חלש מוזמנים להתעלם ולהמשיך הלאה בחיים
תודה באמת. 😯
חח סתם, איזה מצחיקה את. 😁
QUOTE (רגייי @ 10/08/2007) מירבי
אוהבת אותך!!!..
יהיה טוב
אפילו קצת "משוגע" 😊
גם אני אותך ויהיה טוב
ברור שיהיה טוב חחח
QUOTE (karin_only @ 10/08/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 10/08/2007)
בעלי לב חלש מוזמנים להתעלם ולהמשיך הלאה בחיים
תודה באמת. 😯
חח סתם, איזה מצחיקה את. 😁
בכיף מתי שתירצי חחחח 😊
כן כן אני מצחיקה
סתם סתם
התחפנתי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מירב הלכתי לישון ובסוף לא הלכתי איזה מוזרה אני 😯
חעחעחעחחעעחע 😂
ומי חירפן אותך? 😨
טוב אני לא זה בטוח 😕
חחחחחח סופר מירביק בע'מ אח חחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחעחעחע כן סופר ליפליפ אני כבוד 😛
עזביXD
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
יאלה אני שמחה בשבילךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
באמת עבוד ........
אני מאמינה שהעייפות והמצב רוח השפיעו
ואת יודעת שכותבים אבוד ....
אבל שגיאות כאלה יכולות לחרפן אותי \:
אבוד זאת לא מילה קשה .
איבדתי מהעניין של האשכול , סורי
לא צריך להתעצבן את יודעת רק שגיאת כתיב את יודעת
QUOTE (lipaz-sol @ 10/08/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מירב הלכתי לישון ובסוף לא הלכתי איזה מוזרה אני 😯
חעחעחעחחעעחע 😂
ומי חירפן אותך? 😨
טוב אני לא זה בטוח 😕
חחחחחח סופר מירביק בע'מ אח חחחחחחחחחחחחחחח 😂
חחעחעחע כן סופר ליפליפ אני כבוד 😛
עזביXD
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
יאלה אני שמחה בשבילךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁
חחחחחח לא נורא יפה שלי
חח את יודעת אנשים
מי אמר שלא את סתם
אוהבת אותך יפה שלי חחח
חיחיחיי
אוהבת אותך