QUOTE (סוופרמאמי @ 10/08/2007) זה ציפור? לא
זה מטוס? לא
זה סתם ילדה מפגרת שחשה עם כוחות על? לא [טוב כן אבל סתם בשביל הקטע]
זה סופר מירביק טאטאאאטאטאטאטאטאומומומ [המוזיקה של סופרמן חח] וסופר ליפליפ הגיבורה שהלכה לישון
חחחח
עזבו אל תגידו לי שתהיי בריאה למה זה אבוד זה גמוררררררררררררררררררררררררררררררר
המוח שלי מת מתתתתתתתתתתתתתתתתתתת הואאא מת
חחחח חירפנו אותי היום
אין כיף לי אני מאושרת
מ שטוב בלהיות חסרת מוח זה שאני לא חושבת יותר מידי חחחח
בעלי לב חלש מוזמנים להתעלם ולהמשיך הלאה בחיים
באהבה מרובה סופר מירביק חח
😘
הישר מבית המשוגעים בחדר שלי חח
להיות מאושרת סתם זה כיייייייייייףף 😁
ולא משנה למה 😁
חחחחחחחחחחח 😁
ולהתפגר זה עוד יותר כיייייייייף 😯 😁
הכי כיףףףףףף להיות מאושרת סתם חחח
ואני חופשי מתפגרת חחחח
סתם
3>
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה לקחת קשה !?
מיריב את צריכה פסיכולוג :\
^ התנפלתי ?
מצטערת שהיה נשמע ככה ...
אבל את לא יודעת להבחין
סורי \:
חחח חמודה
טוב להיות מחורפנת..
אין כאילו אני רצינית איתכם עכשיו
אם עצוב לי או משהו
אני מתחרפנת ושוכחת מהכל
וזה קורא לי הרבה שאני מתחרפנת ככה
אנשים בטוחים אני שיכורה
חח
זה אין להשתגע ולצחוק מהכלום מהסתמיות של החיים זה הכי טוב חח..😊
הכי טוב להתחרפן 😛 חחח אני חופשי מתחרפנת