יואו...איזה חמוד הוא....
השקיע בך...יצא לו מהמם!!
אהבתי את הקטע של הSMSסים
QUOTE (עדייפה @ 10/08/2007) מהמממםםםםםם
באמת חבר מושללםםם!!
רואיםםם כמה אהבה יש בינכםם
ואיזה יפההה מה שעשה לךך
שרק ימשיך להיות לכם טוב
בלי עין הרעע
שמחה בשבילךך!
😊
פשוט מדהים!!!
כל הכבוד על ההשקעה 😊
וואאאאי יש לך חבר רומנטטטטי חבל על הזזמן
הלוואי שהחבר הטמבל שלי היה חושב על דברים כאאלו 😢
שמחחה בשביללך!
תודה לכולם😊
ולקח זמן להדליק את הנרות היה רוח חחח הם גם נגמרו די מהר אבל בקטנה=]
אורוש זה כ"כ מדהים!!!
נועם פשוט מקסיםםםםם
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אתם זוג כזה מושלם!!!
הלווואי ויהיו לכם עוד שנים מאושרות ביחד, טפו טפו טפו!!
מוווואהההה
QUOTE (boba123 @ 10/08/2007) יואו...איזה חמוד הוא....
השקיע בך...יצא לו מהמם!!
אהבתי את הקטע של הSMSסים
גם אני!!!!!!
ואיי איזה חמוד.. שמחה בשבילך ורק בהצלחה מתוקה :]] 😉
ואוווו זה ממש מדהים 😊
בעיקר כל העיניין עם הSMSים..
אני פשוט ידעתי שתהיה לך אהבה גדולה.
ומגיע לך כל שניה ממנה.
שמחה שאת מאושרת, אוהבת אותך המון.
איי איייזה מקסיייייייייייייייייםםםםם!!
ממש יפפה
כל הכבוד על ההשקעעעה
שמרי עליו חזק חזק! :]
שיהיה לכם מזלל טוב
5-5-5 שתזכו לעוד הרבה שנים יחד!
קארינוש תאמיני לי שצדקת בזמנו אוהבת אותך 😊
תודה לכולם אתם כאלה חמודים 😁