אוררר כל הכבוד לו על השקעה הזאת...רואים כמה הוא אוהב אותך!!!
שמרי עליו!! 😊
איזה יפהההה שיהיה לכם המון מזל טוב ובהצלחה
טוב, את יודעת מה אני אגיד..
איזה פוווווווווווווווץ !!!!
מגיע לך !!!! 😁
מזל טוב.. (שוב)
יאו איך אהבתי תקטע עם האסאמסים יאווווווו
וואו ממש ממש יפההההההה
איזה כיף לכםםםםם
😊
יוווו... זה כל כך יפה!!
מזל טוב =))
וייי איזה חמוד הוא 😊
שיהיה לך בהצלחה...שמחה בשבילך
תודה רבהה לכם😊
שירני פוץ אמיתי 😍
ואייי מושלם!!
איזה יופי..רואים כמה הוא אוהב אותך!
שתזכו לעוד הרבה שנים יחדיו 😁
יאאא איזה מדהים זה!
אבל איך לעזעזל הוא הצליח להדליק את הנרות..
פאק רק לי זה מתפקשש הכל תמיד..
רציתי לעשות גם משהו דומה עם נרות לחבר שלי ביומולדת והיה כזאת רוחחחח שפשוט לא הצלחתי להדליק נר אחד אפילו..