יא אוף 😢 והבטחת לי בריסטול ליום הולדת את רואה אמרתי
לך תביאי אותו אותו יום ! 😠
עכשיו תשלחי לי בדואאאר !!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלאאא
וחסר לך לא תתקשרי עוגת גבינה שלי 😊
אללאלאביווווווווווווווו יו
QUOTE (hofit189 @ 10/08/2007) יא אוף 😢 והבטחת לי בריסטול ליום הולדת את רואה אמרתי
לך תביאי אותו אותו יום ! 😠
עכשיו תשלחי לי בדואאאר !!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך מלא מלא מלא מלא מלאאא
וחסר לך לא תתקשרי עוגת גבינה שלי 😊
אללאלאביווווווווווווווו יו
איזה בריסטוללללל יעמההההה
תיכננתי להביא לך משהו יותר ענקקקקק!!
ותתמונההההה של הבריסטול שהכנתי לך לא העלת בסוף ידובבבב פנדה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה דואר חחח
ניראלך זה יהרס אני רוצה להביא לך את זה ביד שלך!!
אני יביא לך בעזרת השם ..
ברור שאני יתקשר יעוגת בית קטנה שלי ..
מה ניראלך ..
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאא איזה מסקרן חחח ..
אוהבת אותך תודה על הכל בננה שלי :] :] !!