ווווווווווווווווווואווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
איזה אוווווווווווווווווווווווווושר......
אמיתיייייייייייייייי אבל!!!!
איזה חבר איזה בנאדם ה' כמה אני אוהבת אותו....
אני כל כך שמחה הוא עושה אותי הכי מאושרת שיש!!!
הפפפתיע אותי כל כךךךךךךךךךךךךך 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
פשששששוט מושלם !!!!!!!!
ויאלללה עוד 3 יום מומוללללללללללללללללללדת יאואואו מעכשיו
הוא כבר מדהי אותי מעניין מה יהיה ביום הזה חעחעחע
קיצר חבר'ה אני מאושרת ואתם לא יודעים כמה !
אוההההבת אתככככככם !!!
ו5 לקנאים יש כל כך הרבה בעע עליכם עחעחעח 😊
ווואי איזה כיייף לשמוע
פריקת אושר בלי עין הרע
יפיופה שתמיד תהיי ככה שמחה!!
אגב , כמה זמן אתם יחד ? 😁
שהחיוך לא ירד לך מהפנים!!!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) ווואי איזה כיייף לשמוע
פריקת אושר בלי עין הרע
יפיופה שתמיד תהיי ככה שמחה!!
אגב , כמה זמן אתם יחד ? 😁
שהחיוך לא ירד לך מהפנים!!!!!
תודה יפה שלי אוהבת אותך!
אנחנו שנה +
איזה חמווודים : )
שתמיד תהיו ככה חעחע
אוהבת אותך:]
ואוווו חופיתי אני שמחה בשבילך בובה!!!!!!!!!!!!!!
רק אושררררררררררר 😊😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 10/08/2007) איזה חמווודים : )
שתמיד תהיו ככה חעחע
אוהבת אותך:]
חחח תודה יפה שלי אוהבת אותך כריססססה שלי :]
QUOTE _אורושה_
ואוווו חופיתי אני שמחה בשבילך בובה!!!!!!!!!!!!!!
רק אושררררררררררר
תודה מאמי שלי אוהבת מלא וגם לך רק אושר בובה 😊
איזו מתוקהה אני מאושרת
בשבילך מאמי שיהיה לכם
את כל הטוב שבעולם
ומזל טוב מעכשיו חח
אוהבת המון
ו-55555555555555
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 10/08/2007) איזו מתוקהה אני מאושרת
בשבילך מאמי שיהיה לכם
את כל הטוב שבעולם
ומזל טוב מעכשיו חח
אוהבת המון
ו-55555555555555
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח תודה יפיופה שלי אוהבת אותך!
ובהצלחה גם לך 😊 😛 לאביו :]
😊 כל כך שמחה!! נהנהנה ואואו חחחחח
אהבה שלייייייייייייייייייי
קולולולולולולולולולולולולו
מתההההההההההההה עלייךךךךךךךך
אנייייי כ"כ שמחה שטוב לךךךךךךךךךך
שאת מאושרתתתתתתתתתתת
שכיף לךךךךךךךךך
שאת שמחהההההההההההה
שאת הכלללללללללללל 55555555555
שאת אוהבת אותוו , הכי חשוב:]
שכייף לככככככםםםםםםם(:
שיהיה לכםם את כל הטוב שבעולם
מגיע לכם רק אושר 5555555
ושיהיה לכםם רק בהצלחה ...
ושיגיע התאריך אני יגיד לך ..לא אומרת מעכשיו 😊
חח
אוהבת אותך נסיכה שלייייייייייייי
אני געגעת אלייך דוביייייייייייייייייי
חופיתיתיתיתיתיתייתיתיי,
אני כול כך מ-א-ו-ש-ר-ת בשבילךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך.
😂
שכול הזמן אבל כול הזמן תהיי עם חיוך בפנים😁
מאחלת שיהיה לך רק טובבבבב. 😊
אוהבת אותך חופתיתיתיתיי,
את מדהימה מגיע לך 😊
שבת מושלמת שיהיה לך. 😁
חופית?!
רק אושר מגיע לך
תיהי שמחה,מאושרת
כל הזמן!
אני שמחה שאת ככה!..
אוהבת אותך הכי הכי
QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) אהבה שלייייייייייייייייייי
קולולולולולולולולולולולולו
מתההההההההההההה עלייךךךךךךךך
אנייייי כ"כ שמחה שטוב לךךךךךךךךךך
שאת מאושרתתתתתתתתתתת
שכיף לךךךךךךךךך
שאת שמחהההההההההההה
שאת הכלללללללללללל 55555555555
שאת אוהבת אותוו , הכי חשוב:]
שכייף לככככככםםםםםםם(:
שיהיה לכםם את כל הטוב שבעולם
מגיע לכם רק אושר 5555555
ושיהיה לכםם רק בהצלחה ...
ושיגיע התאריך אני יגיד לך ..לא אומרת מעכשיו 😊
חח
אוהבת אותך נסיכה שלייייייייייייי
אני געגעת אלייך דוביייייייייייייייייי
חחחחחחח
יפפפפפפפפה שלי אני אוהבת אותך עד אין סוף!!
תודדדדדדדה :] :] !!
ואני מחכה שתתקשרי ותגידי מזל טוב חעחע אוההבת אותך מלא מלא
את החיייייייייייייייייייייייים שליייייייייייייייייייייייי!!!
התגעגעגעתי המון ישמנה אחת
ליפזי ילדה מדהימה אחת אוהבת אותך ותודה יפתי..
שבת מקודשת יפתי...
רגייייייייייייייינה מלאכית תודה בובה אוהבת אותך ! :]
חנוש- תודה יפתי
QUOTE (hofit189 @ 10/08/2007) QUOTE (koka15 @ 10/08/2007) אהבה שלייייייייייייייייייי
קולולולולולולולולולולולולו
מתההההההההההההה עלייךךךךךךךך
אנייייי כ"כ שמחה שטוב לךךךךךךךךךך
שאת מאושרתתתתתתתתתתת
שכיף לךךךךךךךךך
שאת שמחהההההההההההה
שאת הכלללללללללללל 55555555555
שאת אוהבת אותוו , הכי חשוב:]
שכייף לככככככםםםםםםם(:
שיהיה לכםם את כל הטוב שבעולם
מגיע לכם רק אושר 5555555
ושיהיה לכםם רק בהצלחה ...
ושיגיע התאריך אני יגיד לך ..לא אומרת מעכשיו 😊
חח
אוהבת אותך נסיכה שלייייייייייייי
אני געגעת אלייך דוביייייייייייייייייי
חחחחחחח
יפפפפפפפפה שלי אני אוהבת אותך עד אין סוף!!
תודדדדדדדה :] :] !!
ואני מחכה שתתקשרי ותגידי מזל טוב חעחע אוההבת אותך מלא מלא
את החיייייייייייייייייייייייים שליייייייייייייייייייייייי!!!
התגעגעגעתי המון ישמנה אחת
איזה להתקשר רציתי לבואאאא אלייך
לעשות לך ה פ ת ע ה .. אבל כניראה נידחה את זה למועד אחר😢
את והעבודה שלך .. וגם את אולי תסעי לאילת ..
טוב ניתנחםם .אני ישיר לך היום מומולדת בפלאא😊😊😊
אני אוהבתתתתתתת אותךךךךךך כ"כ בובי שלי ..
ואני געגעת אליייך יידובבב פנדה קטן 😂 😁
חע
מתה עלייךךךךךך בייב שלי
שבת שלום אהובתייייייייייי