חזררררררררתי מניצניייייייייייים
-------- מטורררררררררףףףףףףףףףףףףף !!!!!!!!!!!!!!!! --------
היה כל כךךךךךך כיייייייייף (:
שווה ללכת אנשששששים =]
בובההההההה
אני כ"כ שמחה שנהנת מאמי:]
שמחה שנהנת מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח כניראה ראית אותי.. עבדתי שם בבדיקת תיקים בכפר..
😉
ואאאווו הרבה אמרו לי שכיף שם אבל אני הולכת לוולים בסוף החופש!!!!!!!!!
שמחה בשבילך מאמייי 😊
QUOTE (chen189 @ 10/08/2007) חח כניראה ראית אותי.. עבדתי שם בבדיקת תיקים בכפר..
😉
חחח יא תשבעעעייי
יש מצצב
בווווווואנה איזה בדיייייייקה עשווו
פתחו לי ת'ארנק, תתיק איפור מה לאא
אפילו בדקו לי בכיסים של הסווצר שהיה בתיק חחחחח
חחחחחח גממאני הייתי אתמול/היום ,
הייהה ממש כיייף (:
ההופעה של סינגייה - הייתה באאמת משו מטווווורף!! 😊
ממממ אני הולך גם יום ראשון (;
תבואוו- שווה !
שבבת שלוום =]
QUOTE (--Tal-- @ 10/08/2007) חחחחחח גממאני הייתי אתמול/היום ,
הייהה ממש כיייף (:
ההופעה של סינגייה - הייתה באאמת משו מטווווורף!! 😊
ממממ אני הולך גם יום ראשון (;
תבואוו- שווה !
שבבת שלוום =]
אהאה ;]
היייה אשש
שוטי הנבואה והתקווה גםם
היייייה מצחייק חח =]
מה יש יום ראשווון ?
נאי הולכת ביום שלישי להופעה של כנסיית השכל אביתר בנאי מוש בן ארי (:... וכו
לא מתה על הדברים האלה . .... .
QUOTE (-ליאורוש- @ 10/08/2007) מה זה כבר התחילללל??!
חחחחח זה כבר עוד מעט נגמר ...
יום שלישי
QUOTE (sexy_girl8 @ 10/08/2007) QUOTE (-ליאורוש- @ 10/08/2007) מה זה כבר התחילללל??!
חחחחח זה כבר עוד מעט נגמר ...
יום שלישי
חחחחחחחח חמודה