QUOTE (sexy_girl8 @ 10/08/2007) QUOTE (chen189 @ 10/08/2007) חח כניראה ראית אותי.. עבדתי שם בבדיקת תיקים בכפר..
😉
חחח יא תשבעעעייי
יש מצצב
בווווווואנה איזה בדיייייייקה עשווו
פתחו לי ת'ארנק, תתיק איפור מה לאא
אפילו בדקו לי בכיסים של הסווצר שהיה בתיק חחחחח
חח כן..
חייבים לבדוק טוב טוב את התיקים שלא יקרה משהו מסוכן...
ושמחה שנהנת מאמי .. אני אחרי העבודה שם ניכנסתי חינם לכפר בגלל שאני מאבטחת שם והיה הופעות שוות גמני נהנתי..





