נמאס לי כבר לאכול כל היום שטויות!!
אני בקושי מכניסה דברים בריאים לפהה
אם פעם ביום אני אוכלת ארוחה נורמאלית זה עוד טוב!
ממחר אני מתחילה לאכול מסודר..
ובריא
בלי שטויות
מי מצטרפת?😊
יאלה מאמי
ברור אוכל בריא!
רק אוכל בריא
שטויות הורס לך את כל מערכת העיכול בפנים!
שמרי על עצמך
תרשמי לך ותכני תפריט מיוחד למשך שבוע וכך הלאה
לאט לאט
ובהצלחה
וד"א אני איתך 😊
אני!!!!
חח בואו נפתח אשכול "מה אכלתי" וכל אחת תרשום מה היא אכלה חח וככה נעקוב אחת אחריי השנייה וזה ונראה מה המצב שלנו?
חחח דייאטה משותפת זה הכי טוב...
אני אוכלת דברים דלי שומן
לא מטוגנים
לא מתוקים
כמה שפחות קלוריות
ארוחות מסוגרות
ואני אוכלת כל 4 שעות
😊
בא לכן על האשכול אז?
אורטל רעיון טוב
אבל אני לא בטוחה שאפשר
צריך לברר עם מורן או משהו
טוניטה למה שלא יהיה אפשר?
לא יודעת..
נראה לי
חחחח
אפשר לנסות
מקסימום ינעלו
אני גם ככה אוכלת בריא😊
חח משתדלת מאוד:]
בהצלחה מאמי
טוב סבבה
אז אני אפתח מחר בבוקר..
וכל מה שמישהי אוכלת היא רושמת...😊
האשכול נראה לי רעיון מצויין, אבל אולי בפורום קוסמטיקה?
חעחע אני מצטרפת אחרי כל כך הרה פיצה אני חייבת לאכול מסודר
הבטן שלי צועקת לי דיאטה
ורעיון טוב האשכול
חח מירביי
העיקר שהפיצה הייתה טעימה אה?
בזמן האחרון גם הבטן שלי צורחת עליי
חחחח
יאללה
ממחר אשכוללל
נקווה שזה יעזורר😛
לא נהנתי בכללללללללל
זה פשוט הסתכלתי על הפיצה והיא צעקה מירבבב תאכלי אותי [כן היא איתלקית אבל היא יודעת עיברית]
וואי אני שמועת קולות
בעזרת השם ובעזרת כוח הרצון הממש ממש גדול שלי אני יהיה רזהה חעחעחע