בהצלחה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן תודהה😊
מירבב תאכלי אותיי גםם!!
חחחחחחח
משוגעת אחתת
אוהבת אותךך
גם אני כככה :|
ניסיתי את הדרך שלללך
כמה פעממיים . . .
לא הלך ללליי
אבל אני כל הזממן מחדש משתדלת !#
אז אני מצטרפפת שוווב ( : חחח
ושיהיה בהצצלחה ! #$
יאלה בריא לא בריא תאכלי מה שטעים חיים רק פעם אחת
אני מחסל ביום גם אוכל גם ממתקים
3 מילקי חבילת עוגיות של 12 עוגיות חצי חפיסת שוקלוד ושאר הירקות ומחסל שתי ארוחות וגם שלוש ארוחות של בוקר צהוריים וערב
אוכל הכול הכול
ובטח כולכן חושבות שאני שמן אז לא אני לא אני רזה ולא מצליח לעלות גררר עליתי רק שני קילו בזכות אילת וחול
חחחח
כיף לךךך
לא משנה מה וכמה תכניס לפה
תשאר רזההה
וזה לא שאני לא הולכת לאכול כלום
פשוט אוכל בריא
כי גם ההורים כל הזמן מתלוננים שאני לא אוכלת כלום
וגם בגלל שאני צריכה ויטמינים וכאלה
והתחלתי לקחת ברזל
וגם ישלי נשירת שיער:-\
LiNoRaZ
בהצלחה מאמי
חחחח אז קדימה ..
ובהצלחה !
מממ..
בנתיים בסדר
אני חושבת..
חחח
פיצ פיצ שמנה😁
חעחעח בהצלחהה מאמי.
אוהבת אותך😛
פוצ פוצצצצ
חחחחחחח
תודה😛
אוהבת יותרר
QUOTE (טוניטה @ 10/08/2007) פוצ פוצצצצ
חחחחחחח
תודה😛
אוהבת יותרר
😂
😁
אוהבת אותך.