"היא לא סתם בוכה,באמת רע לה.
היא לא סתם סובלת,באמת קשה לה.
לדעת שהיא אוהבת אותו ,והוא אוהב אותה "
😢
ניסיתי להדחיק..
היה לי טוב...
חודש שלם כמעט..
אבל עכשיו הכל חוזר אליי...!
החיים לא הוגנים לפעמים !!!
😢
פריקה..!
מאמי שלי אל תדאגי בסוף הכל טוב
ואם לא טוב אז עדיין לא הסוף...
מקווה שהכל יסתדר בובהה...
מואהה אוהבתתת..3>
למה לא טוב לי כבר כמעט 4 חודשים?!
אולי בין לבין יש טיפה של טוב...
אבלל חרא לי !
הוא לא יוצא לי מהראש 😢
והיום...עכשיו...
אני בוכה...אחרי חודשיים שלא בכיתי..
הכל חוזר אליי...
אוף !
מאמי זה חזר אלייךךךךך,
אבל זה גם יעבור,
מאמי שליי תירגעיי אל תהיי עצובה,
תהיי חזקה!!
יהיה טוב לבסוף נשמתי באמת😊
אוהבת אותך שניניניני.
אולי כי את אוהבת אותו, וקשה לך להתרגל לזה שאת בלעדיו...
יש גם רגעים כאלה שאת כבר לא יכולה לשמור את הכל בבטן
אז את מתפרקת בבכי... זה טוב לפעמיים ליבכות,
תמיד את תזכרי את כל הדברים הטובים ובין היתר את הרעים.
אני מקווה בשבילך שבתוך כמה ימים את שוכחת ממנו
והוא כבר לא יזיז לך כמו פעם!
תיהי חזקקה...
- חיבוק -
QUOTE (מוררני @ 09/08/2007) אולי כי את אוהבת אותו, וקשה לך להתרגל לזה שאת בלעדיו...
יש גם רגעים כאלה שאת כבר לא יכולה לשמור את הכל בבטן
אז את מתפרקת בבכי... זה טוב לפעמיים ליבכות,
תמיד את תזכרי את כל הדברים הטובים ובין היתר את הרעים.
אני מקווה בשבילך שבתוך כמה ימים את שוכחת ממנו
והוא כבר לא יזיז לך כמו פעם!
תיהי חזקקה...
- חיבוק -
אוהבת אותךך יפהה שליי..
הכל יסתדרררר מאמייי...3>>
אתן צודקות בנות..
אבל אני מרגישה מחנק כזה..
הרגשה משונה..
אנייודעת שיהיה בסדר..
אבל אבל אני רוצה שעכשיו יהיה בסדר
לא כייף לי ככה=\\
תודה נסיכות !
אני אוהבת אותכן המון המון המון !
באמת חיזקתן אותי!
מואההה3>
מאמוש קבלי חיבוק וצאי מהדיכי אין לך מה להתבאס בגלל איזה בחור
הם לא שווים את זה...שתבכי בגללם..
את מכירה את המשפט
מי שגורם לך לבכות לא שווה את הדמעות שלך ומי ששווה את הדמעות שלך לא ייגרום לך לבכות.
QUOTE (OrtalBe @ 09/08/2007) מאמוש קבלי חיבוק וצאי מהדיכי אין לך מה להתבאס בגלל איזה בחור
הם לא שווים את זה...שתבכי בגללם..
את מכירה את המשפט
מי שגורם לך לבכות לא שווה את הדמעות שלך ומי ששווה את הדמעות שלך לא ייגרום לך לבכות.
מכירה מאמי..
אבל זה חזק ממני..
יותר מדיי חזק.....
אני אהיה בסדר !
תודה נשמה שלייייייי !
חיבוקיייייייייייייי!
אוהבת !
QUOTE (מוררני @ 09/08/2007) אולי כי את אוהבת אותו, וקשה לך להתרגל לזה שאת בלעדיו...
יש גם רגעים כאלה שאת כבר לא יכולה לשמור את הכל בבטן
אז את מתפרקת בבכי... זה טוב לפעמיים ליבכות,
תמיד את תזכרי את כל הדברים הטובים ובין היתר את הרעים.
אני מקווה בשבילך שבתוך כמה ימים את שוכחת ממנו
והוא כבר לא יזיז לך כמו פעם!
תיהי חזקקה...
- חיבוק -
😢 מסכימה מילה במילה
תהיי חזקה מאמי
אוהבת אותך מאוד
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נאפי שלי !
אוהבת אותך מאוד 3>
QUOTE (מוררני @ 09/08/2007) אולי כי את אוהבת אותו, וקשה לך להתרגל לזה שאת בלעדיו...
יש גם רגעים כאלה שאת כבר לא יכולה לשמור את הכל בבטן
אז את מתפרקת בבכי... זה טוב לפעמיים ליבכות,
תמיד את תזכרי את כל הדברים הטובים ובין היתר את הרעים.
אני מקווה בשבילך שבתוך כמה ימים את שוכחת ממנו
והוא כבר לא יזיז לך כמו פעם!
תיהי חזקקה...
- חיבוק -
יהיה פסדר מאמי שלי
הכל יסתדר בסוףף
אוהבת אותך מלאאאאאאאא
בע"ה יהיה בסדר!
אני מאמינה=]
אוהבת אותךךךךךךךךך מלאא יפה !
מואהההההההה 😁
מאמי שלי,שנששןן
לא קראתי את התגובות מעליי
אבל את חייבת להיות חזקה לא משנה מה
כמה כואב לך,כאב קשה לך
אתה חייבת להרים את עצמך למעלה
להבין שהכול מכשולים
ואת המלחמה הזאת את חייבת לנצח
את חייבת לשרוד בה
והראות לכל העולם
שאת חזקה ובמיוחד בשביל עצמך
לתת להאמין לך
שאת תעברי הכול
שאת מסוגלת להתמודד עם זה
תאמיני בעצמך
אל תתני לאכזבה לנצח אותך
ומאמי?
חיוך בכל מצב..
זה נותן כוח להמשיך הלאה
אוהבת אותך