QUOTE (רגייי @ 09/08/2007)
אבל את חייבת להיות חזקה לא משנה מה
כמה כואב לך,כאב קשה לך
אתה חייבת להרים את עצמך למעלה
להבין שהכול מכשולים
ואת המלחמה הזאת את חייבת לנצח
את חייבת לשרוד בה
והראות לכל העולם
שאת חזקה ובמיוחד בשביל עצמך
לתת להאמין לך
שאת תעברי הכול
שאת מסוגלת להתמודד עם זה
תאמיני בעצמך
אל תתני לאכזבה לנצח אותך
ומאמי?
חיוך בכל מצב..
זה נותן כוח להמשיך הלאה
אוהבת אותך
מאמי
תאמיני שיהיה טוב
ובסוף ככה יהיה
אוהבת מלאאא





