QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) מאמי את חייבת לשמור על הבריאות שלך
תעשי משהו
לכי לרופא
תעשי בדיקות
אולי את צריכה ויטמנים
תזונה מסוימת
תרגישי טוב מתוקה
אוהבת אותך
תריש טובב מאמי
רגינה ואושרית וטוניטה תודה
היום אני הולכת לרופא בעזרת השם
אם יהיה
אמרתי לאמא אתמול לקבוע לי
את מזניחה את עצמך ואין לך מה להתווכח תביני שאת משחקת בבריאות שלך
תעשי משהו דחוף!
אוהבת אותך
הלכת לרופא מה אמר לך ?
מאמי תרבי בשתייה החום שיש , זה לא צחוק!
אז יאללה לא לזלזל בבריאות שלך!!
ותתחילי לשתות את שומעת אותיייייייייייייייייייייי? 😠
טובב חופה :\
לא הלכתי לרופא.. אין לא היה היום :|
ואני שותההההההה !
אבל זה לא עוזרררר
יש לכם במשפחה
משהו שיש לו מגרנה ?
QUOTE (--בובית--10 @ 10/08/2007) יש לכם במשפחה
משהו שיש לו מגרנה ?
לא מאמי:\
אבל אמא שלי אנמית ..