מרגישה על הפנים סופית
יש לי כאבי ראש חזקים
ניראלי אני הולכת להתמוטט עוד שניה
יש לי סחרחורות
והעיניים שורפות לי
מרגישה כאילו קודחים לי בראש ..נישבעת
:\
אוףף, דווקא עכשיו !😢
קחי כדור ולכי לישון..
להיות מול המחשב סתם יחזק לך את הכאב ראש..
באמת שתלכי לישוןן!!
ואם זה לא מפסיק ח"ו כשאת מתעוררת, אז לכי לרופא..
תרגישי טוב.
לכי תשתי המוווווווווןןן מייםםם..ותנוחחחייי!!!
ותעשי גם מקלחת נעימהה
ווו....תספרי לאמא שלךךך כבברר!!
מחר בבוקר את חייבת ללכת לרופאא!!!
מאמי אולי תלכי לרופא
אני דואגת לך
שמרי על עצמךך
אולי אני אבוא לביקרו חולים 😉
אוהבת אותך ותרגישי טוב יפתייי
תודה בנות ..
ניראלי אני ילך לישון קצת..
אוהבת אתכן
בר שלי,
תרגישי טוב מאמי..
קחי את התרופה ולכי לישון יעזור לך
אני בטוחה חח הלכת.
אוהבת אותך מדהימה. 😊
את חייבת להרים את הראש ולהיות חזקה
תאכלי משהו תעשי מקלחת קרה
תשתי הרבה תנוחי ותקחי כדור נגד כאבים
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) מרגישה על הפנים סופית
יש לי כאבי ראש חזקים
ניראלי אני הולכת להתמוטט עוד שניה
יש לי סחרחורות
והעיניים שורפות לי
מרגישה כאילו קודחים לי בראש ..נישבעת
:\
אוףף, דווקא עכשיו !😢
בר תקשיבי לי טוב טוב תגידי לאמא שלך שתתקשר להזמין לך תור כמה שיותר מהר ואם לא אני מתקשרת אלייה ואומרתת להה..את מבינהה זה כבר ככה מעל שבועייםם...משהו לא בסדר איתךך..
את חייבת לדאוג לבריאות שלךך..!!
אולי זה בגלל שאת לא ישנה מספיק?!
או שאת יותר מדיי מול המחשב\טלוויזיה..?!
בכל מקרה תלכי להתקלח עכשיו..
תאכלי ותשתי ...
תקחי כדור ולכי לנוח..
מחר על הבוקר את אצל הרופא !
אני דואגת=\\
תרגישי טוב יפתי !
גם לי מהבוקרררררררררררר אאת לא מבינה מה הולך לי בראשששששש
שתיתי אופטלגין לא עזר לי בגרושש
כואבלי החלק התחתון של הראשש 😢
QUOTE את חייבת להרים את הראש ולהיות חזקה
תאכלי משהו תעשי מקלחת קרה
תשתי הרבה תנוחי ותקחי כדור נגד כאבים
תרגישי טוב מאמי
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
מה מאמי עדיין?
ואיי...
את יודעת שאם את ממש לא מרגישה טוב יש מרל"ם?
אני בקושיי כבר יושבת על המחשב
וגם בקושי רואה טלוויזיה
עכשיו התעוררתי
קצת יותר טוב
כואבות לי העיניים והראש
אבל לא כמו מיקודם..
מחר בעזרת השם אני ילך לרופא אני יגיד לאמא
תודה לכן בנות ..אוהבת אתכן מלאאאא
מאמי את חייבת לשמור על הבריאות שלך
תעשי משהו
לכי לרופא
תעשי בדיקות
אולי את צריכה ויטמנים
תזונה מסוימת
תרגישי טוב מתוקה
אוהבת אותך
תקשיבי נראה לי בגלל הזיהום אוויר
אתמול פירסמו כי האוויר מזהום חבלזזז ואנשים סובלים מכאבי ראש,צרבת בגרון,ודלקות בעיניים
הכי טוב זה אופטלגין ועם זה ממשיך לך יש לך את זבולון או שתלכי בבוקר לקופת חולים
תרגישי טוב קטנטנה 😊