למיי שיוודע, ולא יודע,
הייתי באילת ..
ממוצ"ש האחרון עד אתממול (רביעי).
רק רציתי לומר שהתגעגעתתי😊
ושנההההניתי ברמות 😁
שנננננננננננננהההביק שלי,
כ"כ נהניתי לראות אאותך!!!
"ערסית" קטנה 😛 חחחחחחחח
ברוכה הבאההה חחח..!!
געגענוווווווווווווווווו...!!
מתההה עליךךך..!!!
נו קנית לי משו כמו שרציתיי..!?
שמחה שחזרת😁
מקווה שהיה לך מספיק זמן לנקות את הראש😊
געגעתי..
למרות שלא ממש הייתי פה בעצמי..
לוב יו האני.
עדדייידדדיי..
בטטטטטחח...
שלא. (פרצוף מסמיק...חחחחח)
לא נשאררר כסף..
חזרתי עם בול חצי שקל. חחחחח
ברווושית שלי,
כככןן.... דיי והותר זמן. 😊
התגעגעתי גגם.
לאב יו טוב האאני בנני 😊
נו לפחות היית קונה מסטייקקקקק
גם משששוו..איזה רעעעע:'(
אתה חייב לי במפגש דובי ענק ענק ענק
איזה מהר עבר שבוע יאלהההה
ברוכה השבה מותקק
שמחה שחזרת (:
ושמח עוד יותר שנהנת
התגעגעתיייייייייייי
ברוך השב מאמייי
שמחה שנהנת מאמי מגיע לך
אוהבת המוןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך השב.
חחח
שמחה שחזרת ושנהנת מאמי...
אחח אילת אילת... 🙄
אושריקי הכי שמחה שנהנית
גם אני הייתיי =))
מממ, העיקר שחזרת בשלום.
אוהבת כ"כ
נראה אותך במפגש בע"ההההה [=
ברוכה השבה....!!!!!!!!!
היית חסר=\ !
היה כיף בובי 333>
ערסית? מה עשיתי? 😂
מאמי שלי
שמחה שחזרת
שמחה שנהנת
העיקר היה לך כייף
התגעגעתי כל-כך לשיחות שלנו ... 😛
אוהבתתתת מלא מלא
שמחה שנהנתתתת!!!!
היית חסר פהה😛
התגעגעתיי
ווווווווווואייי איייזה כייףף (:
מאושרץ לשמוע שנהנית מאמוש שליייי
מחכה לשמוע חוויוות ..
מתה עליך ילד .