אח אילת אילת אילת
אני נוסעת יום ראשון עד שבת
היית פחות משבווע
בטח הכי נהנהת בארץ
מה ממליץ?
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 10/08/2007) ווווווווווואייי איייזה כייףף (:
מאושרץ לשמוע שנהנית מאמוש שליייי
מחכה לשמוע חוויוות ..
מתה עליך ילד .
😁
שמחחה כ"כ שנהננת !
ושמחה שחזרת : P
QUOTE (chen-daskal @ 10/08/2007) אח אילת אילת אילת
אני נוסעת יום ראשון עד שבת
היית פחות משבווע
בטח הכי נהנהת בארץ
מה ממליץ?
מה ממלייץ?!?
להייננות, כמה שיותתרר.
כמעט כל ערב יש מסיבה... תצאאי!!!
ויש את הניקי ביץ' הזה, ליד הטיילת.. מקום בבבבבבןן פרוצצה.
ותעששי ספורט ימיי... במיוחד המצנח ימי הזה .. יש הרבה
סוכני מכירות שמסתובבים בטיילת.. אל תקחי מכל אחד.
תעברי על כולם ותראי מה הדיל הכי טוב.
(לרוב המחירים נעים בן 60 ל85 ש"ח..).
הרבה בטן- גבב..
ווזההו... תהני 😊
תוווווודה ככולן 😊
נהניייתי בררמות 😊
אושרייייי שמחה שנהנתתתתתת =]
אני נוסעת מחר..!!