פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

כואב לי:(

✍️ limaori 📅 09/08/2007 17:46 👁️ 361 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
למה?
מה לעזאזאל חשבתי לעצמי.?
כל כך דפוקה באלוהים
ממש מרגישה שנשבר לי הלב
מה גרמת לי?!?!?!

אוףףף 😢

ואתה?! אמור להיות ידיד
שלי,
כנראה אתה לא!

עוד אכזבה


רק שיגמר השבוע


רגיי& ליפיי אני אוהבת אותכןןןן
ליאורי?
נשמתיי היפה!...

די,די
את לא דפוקה! מה פתאום!
אולי טעית,עשית טעות מסוימת,
הלכת בדרך הלא נכונה
אבל את לא אמורה להאשים את עצמך!..בכלל לא
זה מכשול,שאת אמורה דרכו להבין
איפה את יכולה לשפר,ולנסות להיות הרבה יותר טובה
או פשוט משהו שילמד אותך תקופה מסוימת

אל תתני ללב שלך להישבר!..
אף אחד לא שווה את זה
בחייים שלך,תיהי מאושרת יפה שלי

תיהי ליאורי,עם החיוך המדהים

אנשים מאכזבים
אין ברירה נסיכה שלי,אין ברירה

בגלל אכזבה,לא צריך להיתקע באמצע
אלא
למשוך את עצמנו מעלה ומעלה
להיות בטוחים שהכול יסתדר לטובה!


אוהבת אותך הכי בעולם!
מוואה3>
בחיים אני לא אתן לאכזבה להשאיר אותי במקום
ברור שאני אמשיך הלאה
פשוט הוא איכזב אותי
לא הייתי מאמינה עליו

ואני טיפשה שהלכתי אחרי הלב
במקום במוח
אני טיפשה שחשבתי
שהאמנתי
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) בחיים אני לא אתן לאכזבה להשאיר אותי במקום
ברור שאני אמשיך הלאה
פשוט הוא איכזב אותי
לא הייתי מאמינה עליו

ואני טיפשה שהלכתי אחרי הלב
במקום במוח
אני טיפשה שחשבתי
שהאמנתי
די קוקי שלי,
את חייבת להמשיך הלאה


תמיד האנשים הכי קרובים אלינו
מאכזבים אותנו בצורה הכי מגעילה שיש

קשה להתמודד עם זה
ובטוח מבן-אדם שהיה קרוב אלייך
ככה להיפגע...:\

את לא טיפשה ,חס וחלילה
פשוט לא הלכת בדרך הנכונה
את תראי שבסוף תביני למה כל זה קרה
ואפילו אם לא
את תראי שזה רק
אבל רק לטובה!

אוהבתתתת אותך
תתעודדי
ואני רוצה חיוך!
אהובה שלייייייייי
מה קרה שאת עצובה כ"כ בזמן האחרון
את שנותנת לכולם כוח ותמיכה
כדיי שלא יפלו וישברו

בובי שלי את חייבת להיות חזקה
לא משנה מה
ולא משנה מי מו
את חייבת להמשיך הלאה
גם עם קשה
וגם עם כואב

אני אוהבת אותך כ"כ יפה שלייייייי
דיי להרגיש רע מאמי
יפה שלי..אני אוהבת אותך ליאור שלי
את מממש ל-א דפוקה!
אוף מאמי שלי מבטיחה לך זה יעבור ההרגשה יסתדר לך הכול אני בטוחה..


והידיד?
אמרת לי בקשר אליו,
הוא לא בסדר,
אם זה ככהה,
הוא לא צריך לאכזב אותך,
הוא חושב משהו שלא נכון
אז הוא לא ידיד.
הוא לא שוווה את האכזבה אם זה ככה.
סתם דפוקקקק .

אני יחליף אותו אני אהיה ידיד שלך עכשיו😁

אז מאמי שלי תני חיוך יפתי.

תדעי אני תמיד פה בשבילך כול הזמן.

השבוע יגמר ,יתחיל שבוע חדש מלא בדברים חדשים😊


מאמי אני הבנתי לאחרונה
שחברות וידידים לא אמורים להיות מושלמים
ויש רגעים שאין מה לעשות מקבלים ניפוץ לפנים..
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בישבילך
לאב יו
אה ותהיייייייייי חזקהההההההההההההההההההההה
כי את הכי הכי הכי מדהימה😊
רגיייייייי שליי תאמת, שהתרגלתי לאכזבות מסוג כזה
אז כואב לי אבל יעבור מהר
פשוט כואב לי על העיניין השני
זה באמת הייתה טיפשות=\אוהבת אותך נסיכה שלייי



בריי שליי התגובה שלךך גרמה לי לדמעות
באלוהים
אני אדבר איתך על הכולל
אוהבת אותךך
התקופה הזאתי תעבוררר
לא נותנת לעצמי להכנס לדיכאון
רק חיוך😊
ואני אמשיך הלאההה
אוהבת אותך קטנה שליייייייייייייייייי
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) רגיייייייי שליי תאמת, שהתרגלתי לאכזבות מסוג כזה
אז כואב לי אבל יעבור מהר
פשוט כואב לי על העיניין השני
זה באמת הייתה טיפשות=\אוהבת אותך נסיכה שלייי




אוחחח
אם אותו הבן-אדם
שגרם לך לכאב היה ליידי
הייתי הורגת אותו מכות!..
לא אוהבת שאת עצובה
נקודה!!!!

את צריכה להבין
האנשים לא מושלמים
עושים טעויות
והעולם מלא באנשים לא אמיתיים
אנשים מזויפים
את צריכה רק לקחת את עצמך ביידים להבין
שאף אחד לא ישבור אותך בצורה מסוימת
כי את חזקה,
את תתמודדי עם הכול
כי יש בך את הכוח
יש בך את התקווה

ויש לך פה אותי,להכול!..
אני אוהבת אותך נסיכה שלי
הכי בעולם
ואת צריכה להבין שאף אחד לא שווה דמעה שלך!..אף אחד!!!

אווווווווווווווווווהבת אותך ילדה!

מווווווווואה3>
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) בריי שליי התגובה שלךך גרמה לי לדמעות
באלוהים
אני אדבר איתך על הכולל
אוהבת אותךך
התקופה הזאתי תעבוררר
לא נותנת לעצמי להכנס לדיכאון
רק חיוך😊
ואני אמשיך הלאההה
אוהבת אותך קטנה שליייייייייייייייייי
בוביייייייי שליי
מצטערתת , לא התכוונתי שתורידי דמעות
יפה שלי
אני מחכה ליום ראשון או שני
ניפגש תדברי איתי על הכל
אני חייבת לדעת מה עובר עלייך
כואב לי שאני לא יודעת שום דבר
ואני רואה אותך עצובה כ"כ

התקופה הזאת תעבור בעזרת השם
כל הכבוד לך יפה שלי
את לא תיכנסי לדיכאון !
רק תחייכי תחיוך הכי מקסים שיש
ואני עדה שיש לך חיוך מקסים😊
שהוא צריך להיות על הפנים תמיד:]
ואת חזקה
ואת גיבורההה
ואת אמיצה
ואם אני ימשיך אז אני לא יפסיק חחחח

תזכרי דבר אחדד..
אני תמיד פה בשביללךך
לכל דבר הכי קטן
הכי פיצפון
לא משנה מהההההה
אבל תמיד תמיד את יכולה לפנות אליי
אני תמיד יקשיב לך וינסה לעזור לך בכל מצב
גם אם המצב יהיה קשה
אני ינסה לעזור לך ככל האפשר
ותזכרי , שאני תמיד אבל תמיד
אוהבת אותךךך.. אוהבת אותך מאוד מאוד מאודדדדדד

ואאאאאף אחד לא שווה תכאב ותעצב שלך
ובמיוחד שתורידי תחיוך המקסים שלך
מהפנים המהממות שלך 55555

אוהבת אותך נסיכה שלי 3>
אני אגיב לכן יותר מאוחר
אבל תודה לכן

עכשיו אני רישמית יכולה לומר שאני טיפשה
אבל באמת
אני רוצה לבכות
אבל אני לא אבכה
כי הוא לא שווה את זה

וזה לא קשור לידיד הזה
כבר לא אכפת לי מזה...

פשוט טיפשה...
לליאור שלי?
אני פשוט

אוהבת אותך.

הכי הכי בעולם..

זכרי את זה תמיד משוגעת שלי.
😁
הלו הלו?

ברגע הראשון שאני רואה אותך במפגש!..
מה שאני נותנת לך זה כאאפה ולא נשיקה!..הבנת אותי!? כאפה!

את לא טיפשה,סתמי כבר!..
את סתם לא מבינה מה קורה כרגע
את עשית טעות,ואנשים טועים מאמי
את לא יכולה עכשיו לשנות את הכול,תביני את זה

נכון קשה לך
כואב לך
לא מסתדר לך
את מרגישה שאין,הכול כבר לא יהיה כמו קודם

אבל את צריכה להבין דבר אחד,
כל דבר שקורה לך בחיים
מלמד אותך משהו
בסופו של דבר
כל מה שקורה,הכול לטובה!.
אני רוצה שתחייכי
שתצחקי
ותיהי הילדה המאושרת שאני מכירה!
אני רוצה שתמיד תיהי שמחה,בלי עצב

תזכרי שאני אוהבת אותך הכי בעולם
ואף אחד לא שוה דמעות שלך,אף אחד!..

חוץ ממני,שיש לי דמעות כי רע לך .. 😢

כמה שהמצב קשה,כואב לא מסתדר
את תראי
לכל דבר יש את הפתרון שלו
אפילו שזה יכול להיגע קצת באיחור
זה יבוא אליך,
הטוב,התקופה המאושרת תחזור להיות
רק
תזכרי שאני תמיד פה בשבילך

אוהבת אותך הכי בעולם
ו

רוצה לתת לך כאפה(על זה שאמרת שאת טיפשה)

כי את הילדה הכי חכמה שאני מכירה!.. 😊


מוווווואה
אוהבת אותך כל-כך
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) אני אגיב לכן יותר מאוחר
אבל תודה לכן

עכשיו אני רישמית יכולה לומר שאני טיפשה
אבל באמת
אני רוצה לבכות
אבל אני לא אבכה
כי הוא לא שווה את זה

וזה לא קשור לידיד הזה
כבר לא אכפת לי מזה...

פשוט טיפשה...
את לא ט=י=פ=ש=ה.

שכחי מיזה,

את הכי הכי הכי מדהימה שיש.

הוא לא שווווההה כלוווםםם.

אוהבת אותך ליאור שלי.
אמרתי ואומר שוב אני ידייד שלך מעכשיו 😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך