ליאוריי שלי ..
דיי להגיד את זה
ולדבר שטויות
את לא טיפשה
את פשוט לא יודעת מה קורה עכשיו
הכל הסתבך..
ומאמי את מדהימה כ"כ
ואין סיבה שתקראי לעצך בשם הזה "טייפשה"
ותדמעות שלך תישמרי לרגעים שמחים
אפילווו לא לזהההה
אף אחד לא שווה שתורידי דמעה מהעיניים שלך
ושתיהיי עצובה בגללו
או באשמתו
הוא שווה אגרוףף , תאמת אפילו לא את זה
הוא פשוט לא שווה תיחס שלך אליו
הוא יבין שהוא עשה טעות
והוא עוד יצטער עלייה
הכל יסתדר בסוף יפה שלי ..
אוהבת אותך כ"כ
3>
חח אתן מעלות לי חיוך כזה ענקק אתן לא מבינותתת
תודה יפות שלייי
באמת תודההה לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייכןןן
היחידות שמעלות לי חיוךךךך
רק בזכותכןןן אני שמחה😊
אוהבת אותכןןן תמיד
תודה גם לך חנושש😊
שהחיוך הזה תמיד ישאר על הפנים
ולא יתחלף לרגע
לעצבבבבבבב
את הכי יפה בעולם
אוהבת אותך נסיכה
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) חח אתן מעלות לי חיוך כזה ענקק אתן לא מבינותתת
תודה יפות שלייי
באמת תודההה לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייכןןן
היחידות שמעלות לי חיוךךךך
רק בזכותכןןן אני שמחה😊
אוהבת אותכןןן תמיד
תודה גם לך חנושש😊
אנחנו תמיד פה בשבילך נו איך לא חעחעחעחע
תמיד אני פה בשביל לעלות לליאור חיוך 😁
קולולולולוללוללו
את שמחה אני יותר 😛
משוגעת אחת
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
לשון סקסית 😂
תודה יפות שלייייי
באמת שאני שמחה רק בגללכן😊
אני אוהבת אותכןןןןןןןןןןןןן
יפתי אני אוהבת אותך \ =
יהיה בסדר , בדוק:]
כי את הנשמה שלי
את האור את החלום שלי
את האהבה שלי
האחת היחידה שלי
את הכל אני אתן לך
כי אני..... א-ו-ה-ב-ת אותך!!