אוייי השבוע הזה היה קצת עמוס אבל מהנה ומצחיק.. המשפחה שלי באה מהמרכז
והם היו אצלנו ארבעה ימיםם...נסענו לצוק מנרה ולקייקים והיינו בטופרופ בכפר בלום...
בקיצור כל כך נהנתיי במיוחד עם בת דודה שלי שיר אין הילדה הכי מקסימה עליי האדמותת...חחח אולי הגזמתי...אבל היא בובה אמיתית...
עכשיו אני מחכה ליום שישי לא נישאר עוד הרבה זמן אבל אני מקווה סוף סוף לראות את אהוביי...
כבר שלושה שבועות שלא ראיתי אותו ואני מתגעגעת אליו...😊)
ואני לא יודעת למהה אבל אני מאושררררררתתתתתתת ושמחהההה.....
ואני מקווה שכלום יהרוס לי את ההרגשה הזאתת..!!
+פריקה+
אניי שמחה בשבילך מאמוש
מקווה שכלום לא יהרוס לך
ואם רק ינסו אז אל תתני להרוס את האושר שלך :]
ושמחה שאת הולכת לראות את החבר שלוש שבועו ת זה הררררבה
😊 אוהבת
פיפוששששששש שלייייייייי
אהבההה שליייייייי
אני כ"כ שמחה שנהנת השבווועע:]
היה שווה את זה 😊
הם עדיין אצלך דודים שלך?
יווו מחררר יום שישי בעזרת השםם אתה תיפגשו מחר
אני מרגישה את זה😊 ותדברו 😁
שמעת מה קרה לשוגי ונושי ? חח
איזה משוגעות הן ..
אני מתגעגעתתתתתתת אלייך אהובה שלי
כבר שבועעעעע שלם לא ראיתי אתכן :|
מוזר לי קצת ..
בקיצור דברי איתי מאמי שלייייייי
אוהבת אותך כ"כ נסיכה שליי
3>
פיפו'ש
כל-כך טוב לי
שאת מאושרת
מגיעה לך מקסימה אחת!..באמת,מכל הלב!
רק הלוואי והחיוך הזה והאושר ישארו תמיד תמיד
הלוואי ותיפגשי את אהובך!..
תדברו,תהיו יחד,תעבירו זמן איכות 😁
בהצלחה מאמי
ואל תורידי את השמחה ממך!..
אוהבת אותך 3><
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) אניי שמחה בשבילך מאמוש
מקווה שכלום לא יהרוס לך
ואם רק ינסו אז אל תתני להרוס את האושר שלך :]
ושמחה שאת הולכת לראות את החבר שלוש שבועו ת זה הררררבה
😊 אוהבת
כןן הרבה מאודד...
אבל אולי זה טוב להתגעגע אחת לשני...למרות שזה מוגזםם...
וחסר למי שינסההה אפילו חחח...
אוהבת המוןןן...מואההה
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) פיפוששששששש שלייייייייי
אהבההה שליייייייי
אני כ"כ שמחה שנהנת השבווועע:]
היה שווה את זה 😊
הם עדיין אצלך דודים שלך?
יווו מחררר יום שישי בעזרת השםם אתה תיפגשו מחר
אני מרגישה את זה😊 ותדברו 😁
שמעת מה קרה לשוגי ונושי ? חח
איזה משוגעות הן ..
אני מתגעגעתתתתתתת אלייך אהובה שלי
כבר שבועעעעע שלם לא ראיתי אתכן :|
מוזר לי קצת ..
בקיצור דברי איתי מאמי שלייייייי
אוהבת אותך כ"כ נסיכה שליי
3>
כןן מזה נהנתיי ועוד פחדתי שיהיה משעמם וכל הזמן אמרתי מה אני אעשה איתםם..
ועכשיו אני מזה שמחה שהם היו פה...
ולא באסה הם חזרו היוםם...
רציתי לפחות ששיר תישאר מזה נהנתי איתהה..
ואויי וברי את לא מבינה איך אני מתרגשתתתתתת....חחחחח
יאללה אמן אני כבר מחכה למחר בערב...!!
ואויי ואת לא מבינהה כמה שאני מתגעגעת אלייך בעז''ה יום ראשון אני אצלךך איזה כיף הולך להיותתת..!!
ואויי איזה משוגעותת הןן....ואני כולי נבהלתי סימה התקשרה אליי שאלה אותי איפה הן אמרתי לה שאין לי מושגג..התחלתי לחרטט לה דבריםםם....אני בשוקו על עצמיי..!!חחחח
אוהבת אותך הכי בעולםם..מואהה
מקווה שתמיד תהיי מאושרת ושתהני עם אהובךך חח 😁
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) פיפו'ש
כל-כך טוב לי
שאת מאושרת
מגיעה לך מקסימה אחת!..באמת,מכל הלב!
רק הלוואי והחיוך הזה והאושר ישארו תמיד תמיד
הלוואי ותיפגשי את אהובך!..
תדברו,תהיו יחד,תעבירו זמן איכות 😁
בהצלחה מאמי
ואל תורידי את השמחה ממך!..
אוהבת אותך 3><
רגינוש ראית לקחתי את העצה שלךך להמשיך לחייך ואני עושה את זה אפילו שלפעמים זה קשה...
אבל אני יודעת שזה רק לטובתיי...
וכןן בעז''ה יום שישי אני רואה אותו סוף סוףף...אני מקווה שהוא לא ירדםם..חחחח
ומה איתך בובה שליי?? את נשמעת קצת מדוכדכתת תקני אותי אם אני טועהה..
והמון תודה מאמי שליי..!!
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) מקווה שתמיד תהיי מאושרת ושתהני עם אהובךך חח 😁
תודה בובה שלייי....אוהבתת..!!
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) מקווה שתמיד תהיי מאושרת ושתהני עם אהובךך חח 😁
[B]תודה בובה שלייי....אוהבתת..!!
אוהבת מלאא
😉 😁
יא מאמי אני שמחה בשבילך,
תמשיכי להיות שמחה😊
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יא מאמי אני שמחה בשבילך,
תמשיכי להיות שמחה😊
תודה מאמיי...
ותמשיכי גם להיות שמחהה.!!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) פיפוששששששש שלייייייייי
אהבההה שליייייייי
אני כ"כ שמחה שנהנת השבווועע:]
היה שווה את זה 😊
הם עדיין אצלך דודים שלך?
יווו מחררר יום שישי בעזרת השםם אתה תיפגשו מחר
אני מרגישה את זה😊 ותדברו 😁
שמעת מה קרה לשוגי ונושי ? חח
איזה משוגעות הן ..
אני מתגעגעתתתתתתת אלייך אהובה שלי
כבר שבועעעעע שלם לא ראיתי אתכן :|
מוזר לי קצת ..
בקיצור דברי איתי מאמי שלייייייי
אוהבת אותך כ"כ נסיכה שליי
3>
כןן מזה נהנתיי ועוד פחדתי שיהיה משעמם וכל הזמן אמרתי מה אני אעשה איתםם..
ועכשיו אני מזה שמחה שהם היו פה...
ולא באסה הם חזרו היוםם...
רציתי לפחות ששיר תישאר מזה נהנתי איתהה..
ואויי וברי את לא מבינה איך אני מתרגשתתתתתת....חחחחח
יאללה אמן אני כבר מחכה למחר בערב...!!
ואויי ואת לא מבינהה כמה שאני מתגעגעת אלייך בעז''ה יום ראשון אני אצלךך איזה כיף הולך להיותתת..!!
ואויי איזה משוגעותת הןן....ואני כולי נבהלתי סימה התקשרה אליי שאלה אותי איפה הן אמרתי לה שאין לי מושגג..התחלתי לחרטט לה דבריםםם....אני בשוקו על עצמיי..!!חחחח
אוהבת אותך הכי בעולםם..מואהה
אני כ"כ שמחה שנהנת איתם בובה שלי
אז למה היא חזרה ולא נישארהההה?
ומחר מחר מחר מחר בעזרת השםם 5555555
יש לי הרגשה טובה😊😊😊😊
ואיייייייייייי
את לא מבינההההההה גם אמא שלך נועה התקשרה אליי
אבלללללללל אחותי ענתה אני ישנתי
והיא נישמעה מזה דואגתת :|
מזה נילחצתי ישר ששמעתייייי
התחלתיייי לישלוח לה ים הודעות איפה את וזה
ואני רואה היא לא מחזירה ..
ואייי אני מתגעגעתתתתתת אלייךךךך כ"כ
אני מקווה שסימה תתן לשווגי לבוא ביום ראשון
למרות שיש לי קצת חששות
בגלל מה שהם עשו :|
את מבינה?
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) פיפו'ש
כל-כך טוב לי
שאת מאושרת
מגיעה לך מקסימה אחת!..באמת,מכל הלב!
רק הלוואי והחיוך הזה והאושר ישארו תמיד תמיד
הלוואי ותיפגשי את אהובך!..
תדברו,תהיו יחד,תעבירו זמן איכות 😁
בהצלחה מאמי
ואל תורידי את השמחה ממך!..
אוהבת אותך 3><
רגינוש ראית לקחתי את העצה שלךך להמשיך לחייך ואני עושה את זה אפילו שלפעמים זה קשה...
אבל אני יודעת שזה רק לטובתיי...
וכןן בעז''ה יום שישי אני רואה אותו סוף סוףף...אני מקווה שהוא לא ירדםם..חחחח
ומה איתך בובה שליי?? את נשמעת קצת מדוכדכתת תקני אותי אם אני טועהה..
והמון תודה מאמי שליי..!!
שמחה שאת מחייכת
אפילו כרע
אל תשכחי שיש לך חיוך מדהים
שיכול להשכיח לכמה דקות את הכאב שאת מרגישה
וכשיש חיוך
כבר לא משנה כמה רע
העיקר שיש שמחה קטנה בלב!..
ואני?..אממ רגשה משונה אם רוצה תקראי אשכול שלי מאמי
אבל יהיה בסדר,
יעבור עד מחר חח...
ככה אני
יום לא בסדר,יום הבא מעולה
אני רוצה שרק יהיה לך טוב
ולא להירדם הלו!?
את צריכה לראות את אהובך!
אוהבת אותךךךךךךךךךך
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) פיפו'ש
כל-כך טוב לי
שאת מאושרת
מגיעה לך מקסימה אחת!..באמת,מכל הלב!
רק הלוואי והחיוך הזה והאושר ישארו תמיד תמיד
הלוואי ותיפגשי את אהובך!..
תדברו,תהיו יחד,תעבירו זמן איכות 😁
בהצלחה מאמי
ואל תורידי את השמחה ממך!..
אוהבת אותך 3><
רגינוש ראית לקחתי את העצה שלךך להמשיך לחייך ואני עושה את זה אפילו שלפעמים זה קשה...
אבל אני יודעת שזה רק לטובתיי...
וכןן בעז''ה יום שישי אני רואה אותו סוף סוףף...אני מקווה שהוא לא ירדםם..חחחח
ומה איתך בובה שליי?? את נשמעת קצת מדוכדכתת תקני אותי אם אני טועהה..
והמון תודה מאמי שליי..!!
שמחה שאת מחייכת
אפילו כרע
אל תשכחי שיש לך חיוך מדהים
שיכול להשכיח לכמה דקות את הכאב שאת מרגישה
וכשיש חיוך
כבר לא משנה כמה רע
העיקר שיש שמחה קטנה בלב!..
ואני?..אממ רגשה משונה אם רוצה תקראי אשכול שלי מאמי
אבל יהיה בסדר,
יעבור עד מחר חח...
ככה אני
יום לא בסדר,יום הבא מעולה
אני רוצה שרק יהיה לך טוב
ולא להירדם הלו!?
את צריכה לראות את אהובך!
אוהבת אותךךךךךךךךךך
אני אקרא מאמיי...
ולא נורא ככה זה יום עסל ויום בסל...חח
הכל עובר...
אני לא ארדם את זה אני יודעתת אבל יש סיכוי שהוא ירדם בגלל שכרגיל הוא עובד ביום שישי ואז הוא חוזר עייףף...אני לא יודעת מה אני אעשה לו עם הוא ירדםם....!!חחחח
אוהבת המוןן3>