בהצלחה פיפו'ש
וכל דבר,זה לטובה מאמי!..
העיקר
אל תורידי את החיוך מהפנים
שומדבר בעולם לא שווה את זה!...
אוווהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) פיפוששששששש שלייייייייי
אהבההה שליייייייי
אני כ"כ שמחה שנהנת השבווועע:]
היה שווה את זה 😊
הם עדיין אצלך דודים שלך?
יווו מחררר יום שישי בעזרת השםם אתה תיפגשו מחר
אני מרגישה את זה😊 ותדברו 😁
שמעת מה קרה לשוגי ונושי ? חח
איזה משוגעות הן ..
אני מתגעגעתתתתתתת אלייך אהובה שלי
כבר שבועעעעע שלם לא ראיתי אתכן :|
מוזר לי קצת ..
בקיצור דברי איתי מאמי שלייייייי
אוהבת אותך כ"כ נסיכה שליי
3>
כןן מזה נהנתיי ועוד פחדתי שיהיה משעמם וכל הזמן אמרתי מה אני אעשה איתםם..
ועכשיו אני מזה שמחה שהם היו פה...
ולא באסה הם חזרו היוםם...
רציתי לפחות ששיר תישאר מזה נהנתי איתהה..
ואויי וברי את לא מבינה איך אני מתרגשתתתתתת....חחחחח
יאללה אמן אני כבר מחכה למחר בערב...!!
ואויי ואת לא מבינהה כמה שאני מתגעגעת אלייך בעז''ה יום ראשון אני אצלךך איזה כיף הולך להיותתת..!!
ואויי איזה משוגעותת הןן....ואני כולי נבהלתי סימה התקשרה אליי שאלה אותי איפה הן אמרתי לה שאין לי מושגג..התחלתי לחרטט לה דבריםםם....אני בשוקו על עצמיי..!!חחחח
אוהבת אותך הכי בעולםם..מואהה
אני כ"כ שמחה שנהנת איתם בובה שלי
אז למה היא חזרה ולא נישארהההה?
ומחר מחר מחר מחר בעזרת השםם 5555555
יש לי הרגשה טובה😊😊😊😊
ואיייייייייייי
את לא מבינההההההה גם אמא שלך נועה התקשרה אליי
אבלללללללל אחותי ענתה אני ישנתי
והיא נישמעה מזה דואגתת :|
מזה נילחצתי ישר ששמעתייייי
התחלתיייי לישלוח לה ים הודעות איפה את וזה
ואני רואה היא לא מחזירה ..
ואייי אני מתגעגעתתתתתת אלייךךךך כ"כ
אני מקווה שסימה תתן לשווגי לבוא ביום ראשון
למרות שיש לי קצת חששות
בגלל מה שהם עשו :|
את מבינה?
ניראה לי שהיא תתן לה כי אמרתי לשוגי להגיד לה שרק היא ואני באות אלייךך...
אבל תיראי עכשיו הכל תלוי בגלל שהיא נוסעת לירושלים ולכי תדעי מתי היא תחזור הביתה...
זה יכול להיות במוצ''ש ויכול להיות ביום ראשון אבל בצהרים את מבינהה...
ועכשיו עם כל הסיפור את לא מבינה סימה רצתה את המספר של רני אמרתי לה שאין לי אותו..
היא חשבה שהוא איתה וזהה...אמרתי לה תיראי סימה דיברתי עם שוגי אתמול בערב שהיא לפני שהיא הלכה לנועה ומאז לא דיברנו...וכן דיברנו אז איך שניתקתי ממנה את השיחה התקשרתי לשוגי והזהרתי אותהה...
אין זה היה מזלל..!!
ובדיוק באנו לצאת מהביתת אני אומרתץ לך מזל משמייםם..!!
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) בהצלחה פיפו'ש
וכל דבר,זה לטובה מאמי!..
העיקר
אל תורידי את החיוך מהפנים
שומדבר בעולם לא שווה את זה!...
אוווהבת אותך
תודה מאמי שליי....
גם את בובה כמו שאת נותנת את העצות שלך פשוט תממשי אותם גם..!!
אוהבת אותךך המווווווןןןןן...מואהההה
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) יא מאמי אני שמחה בשבילך,
תמשיכי להיות שמחה😊
תודה מאמיי...
ותמשיכי גם להיות שמחהה.!!
אוהבת אותך 3>
חח תודה מאמי שלי😊
אוהבת גם3>
😛
למה מה השבתתתת שווגי נוסעת לירושלים גםםםםםםם?
אווףףףףףףףףףף:[[
ואייי איזה סיפור מתוסבך הם עשווו ..:\
ואמא שלך חשבה שהיא עם רניי
בואנההההההה הן סיבכו את עצמן
בצורה כ"כ אבל כ"כ קשה
תראי למזה גרם
עכשיו סימה לא תסמוך על שוגי
והיא לא תתן לה לישון אצל נושי
הןןןןן מפגרות ..איך הן יכולות לסכן את עצמןןןןןןן אווףף זה הורג אותיייייי
ובמיוחד שווגיייייייייי
אני מזה מקווה שתבואו בעזרת השם בראשון ..
ותגידי גם ללירן :\
אני רוצה לדבר איתו.
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) למה מה השבתתתת שווגי נוסעת לירושלים גםםםםםםם?
אווףףףףףףףףףף:[[
ואייי איזה סיפור מתוסבך הם עשווו ..:\
ואמא שלך חשבה שהיא עם רניי
בואנההההההה הן סיבכו את עצמן
בצורה כ"כ אבל כ"כ קשה
תראי למזה גרם
עכשיו סימה לא תסמוך על שוגי
והיא לא תתן לה לישון אצל נושי
הןןןןן מפגרות ..איך הן יכולות לסכן את עצמןןןןןןן אווףף זה הורג אותיייייי
ובמיוחד שווגיייייייייי
אני מזה מקווה שתבואו בעזרת השם בראשון ..
ותגידי גם ללירן :\
אני רוצה לדבר איתו.
לא אמא שלי אמא של שוגגייי..
כן רראית מזההה משוגעות הילדות האלההה...
לא נורא יהיה טוב בעז''ה...
וכן אם אצא לי לדבר איתו אני אשכנע אותו לבוא...מואההה
אוהבת אותך המוןן..
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) למה מה השבתתתת שווגי נוסעת לירושלים גםםםםםםם?
אווףףףףףףףףףף:[[
ואייי איזה סיפור מתוסבך הם עשווו ..:\
ואמא שלך חשבה שהיא עם רניי
בואנההההההה הן סיבכו את עצמן
בצורה כ"כ אבל כ"כ קשה
תראי למזה גרם
עכשיו סימה לא תסמוך על שוגי
והיא לא תתן לה לישון אצל נושי
הןןןןן מפגרות ..איך הן יכולות לסכן את עצמןןןןןןן אווףף זה הורג אותיייייי
ובמיוחד שווגיייייייייי
אני מזה מקווה שתבואו בעזרת השם בראשון ..
ותגידי גם ללירן :\
אני רוצה לדבר איתו.
לא אמא שלי אמא של שוגגייי..
כן רראית מזההה משוגעות הילדות האלההה...
לא נורא יהיה טוב בעז''ה...
וכן אם אצא לי לדבר איתו אני אשכנע אותו לבוא...מואההה
אוהבת אותך המוןן..
חחחחחחחחח התבלבלתייייי
כןן בעזרתת השם תבואו אני מקווה:]]
יהיה גדוולל
ועלה לי רעיון גדול :]]]]]]]
אוהבת אותך נסיכהההההה
חחח בקטנטנה....
נוו איזה רעיווןןן??
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) חחח בקטנטנה....
נוו איזה רעיווןןן??
אולי תגידי לו לבוא גםם .. למור
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) בהצלחה פיפו'ש
וכל דבר,זה לטובה מאמי!..
העיקר
אל תורידי את החיוך מהפנים
שומדבר בעולם לא שווה את זה!...
אוווהבת אותך
😊 מואהההההההההההההה
QUOTE (Asaf_my_life @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) בהצלחה פיפו'ש
וכל דבר,זה לטובה מאמי!..
העיקר
אל תורידי את החיוך מהפנים
שומדבר בעולם לא שווה את זה!...
אוווהבת אותך
😊 מואהההההההההההההה
מואהההההההההה 😘
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) חחח בקטנטנה....
נוו איזה רעיווןןן??
אולי תגידי לו לבוא גםם .. למור
ניראה אני אדבר איתו אבל קודם שהכל יהיה בטוחח..!!
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) חחח בקטנטנה....
נוו איזה רעיווןןן??
אולי תגידי לו לבוא גםם .. למור
ניראה אני אדבר איתו אבל קודם שהכל יהיה בטוחח..!!
סבבות בובי שלי ..
אוהבת אותך נסיכה שלי
😁 ברי אני אוהבת אותך יותר וכלום לא ישנה את זהה..!!
QUOTE (אופירייי @ 09/08/2007) 😁 ברי אני אוהבת אותך יותר וכלום לא ישנה את זהה..!!
חחחחחחחחחח
לא את לאאאאאאאאאאאאא
אני יותר אוהבת אותך!!
ואת תראי שהכל יסתדר
ומחר אתם תדברוו אני מרגישה את זההההההה