הלוואי חחח
אבל תהני מאמיי =))
אניאניאנאינאיאניאניאניאניאניאנאיאניייייייייייייייייייייי 😊😊
חחחחחחחח פעם שביעית אולי ששואלים ...
שניר ואני :]
תהההההני ושמרי על עצמך הא?! בלי שטויוווות דיייירבלאאק
שחר ושניר ביחחחד ?
אני עוד לא הבנתי .....
QUOTE (ילדהמשומשו @ 10/08/2007) שחר ושניר ביחחחד ?
אני עוד לא הבנתי .....
חחחח כן שחר ושניר הם חברים 😊
ואייייייייייי
הייתי צריכה להיות שם ב12
בסווף התבטטל :|
אופפפפפפפפפפפפפפפפפפייי
כל רחובות בערך חחח
מה יש לכולם עם התאריך הזה?!