QUOTE (בר_המלכה @ 10/08/2007) כל רחובות בערך חחח
מה יש לכולם עם התאריך הזה?!
כה בררר גם אני באתי לשאול חחחחחחח
חצי מרחובותתתתתתת 😕
חחחחחחחח חצי מרחובות ?
כל רחובות , רמלה , גדרה ....
כולם כולם .
לי מסתדר כי זה אחרי משכורת (:
לא יודעת מה עם השאר .
^^ וגםם כל ב"ש שםם בתאריכים האלהה....
גם לי זה הסתדר בגלל שזה אחרי משכורת..😊
אחחחחחחחח שיגיעעע כבר מחרר חיחי :]
באמת כל ב"ש יורדים בתאריך הזה..!
אני לא יורדת..
אין לי מספיק כסף=\\
לא נורא.. !
כל מי שיורדד שיהנההההה !
שנשןןן לא נורא בובייי..
תודהה יפתיייייי