יאוווווווווווווווווווו איך אני שמחחחחחה סוף סוף ההורים שלי חזרו מחו'ל 😊
שבוע הם היו בחו"ל ואני הכי לא רגילה להיות בלעדיהם כי הם תמיד היו פה לידי.. :]
ובאמצע שבוע דיברנו ואמא שלי מהתרגשות דיברה איתי ובכתה חח ואני אחרייה...
והיום הם באווו וקפצתי עליהם וחיבקתי אותם וווא כמה הם היו חסרים לי... 😢
כמה שוקולדדדדדדדדדדים ובשמים ואואו חחחחח 😊
קיצר עכשיו אני רגועה שהם בבית הרוב דאגתי שלא יקרה להם משהו
כי הם הכי חשובים לי 😎
כמה חחווויוות סיפרו וכמה אני חחח השלמנו את החסר חעחעח ..
בקיצור אני מרוצה רצח..
וכואב לי הבטן מהשוקולדים עחעחעחע 😊
*מן פפריקה*
חח תפסיקי כבר לאכול שמני😛
חח סתם לבריאות קוקי אבל לא להגזים😊
שמחה בשבילך 😊
איפה הם היו ?😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) חח תפסיקי כבר לאכול שמני😛
חח סתם לבריאות קוקי אבל לא להגזים😊
שמחה בשבילך 😊
איפה הם היו ?😊
חחחח זה טעים אבל.. אבל... חחחח 😛
הם היו בטורקיה ייווןןן קפריסייןןן בלאאט 😊😊😊
חחחח שמחה בשבילך =))
גם אני רוצה שוקולד חחח
QUOTE (may1231230 @ 09/08/2007) חחחח שמחה בשבילך =))
גם אני רוצה שוקולד חחח
חחח תודה יפתי..
בואי אני יתן לך אבל רק קצת טוב? 😊
QUOTE (עדידוש-177 @ 09/08/2007) הם היו בהפלגה..!??
כן מאמי
דיייייי לא נכוןןןןןןןןןןןןןןן
הם היו עם עידנוששש שלייי..זה שאני בקשריתוווווץ....
אז גם הוא צריך להגיעעעעעעעעעעעע יייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
חח חמודההה
שמחה שהם חזקו ונהנו...
תודה אורטלווש 😊
חחח עדי אז הוא חזררררר😊😊😊
כןן..שידבריתיייי כבבבברררר..!!!!
יאא איזה כייףף..שמחה שהם חזרו בשלום מאמי שליי
בובייייייייי
זאת הנסיעה הזאת שאז שהייתי אצלך הם דיברוו עלייהההההה?
יאיאיאייאיאאאאאאאאאאאא
איך אני מתגעגעת לרחחל 😊
כמה זמן לא ראיתי אותה חודשש שלם
בוביייייייי אני כ"כ שמחההה שהם חזרוו
איזה מתוקה
יש מתנות?
אוהבת אותךךךךךךךךך
חופייייתתת
שמחה שהם חזרות
תתחדשי על כל הבשמים
ולא לאכול הרבה שטויות.(שוקולד 😛 )
העיקר תיהיה מאושרת!
חחחח
סופה תודה יפתי אוהבת אותך!
ברווווווו כן יפה שלי, חח אוהבת אותך מלא
וד"ש מאמא..
וכן קיבלתי שקולללדייםמלא מלא ובושם :]
רגינה תודה יפה שלי חחח אני חייה על שטויות
אוהבת אותך