חיחיחחיחיי
תמססססריי לאמא ד"ש בחזרה😊😊
איזה חמודה:] איך באלי לראות אותה שוב ..
אל תאכלי את השוקולדדדד במכה תשאירי לי קצת 🙄 😛
חחחחח סתם יפה שליי
תתחדשייייייייי:]
איפה היית כל הזמן , לבד בבית?
אוהבת אותך נסיכהההההה
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) חיחיחחיחיי
תמססססריי לאמא ד"ש בחזרה😊😊
איזה חמודה:] איך באלי לראות אותה שוב ..
אל תאכלי את השוקולדדדד במכה תשאירי לי קצת 🙄 😛
חחחחח סתם יפה שליי
תתחדשייייייייי:]
איפה היית כל הזמן , לבד בבית?
אוהבת אותך נסיכהההההה
חחחחחחחחחחחחח כפרעליך ..
תודה יפתי
לא הייתי עם אחי ואצל סהר
והרוב בכלל הייתי בעבודה אז לא היה משעמם!
אוהבת אותך יפה אחת
הא יופי..
חשבתי נישארת כל הזמן לבד בבית
העיקר שהם נהנו
העיקר שהם חזרו בריאים ושלמים
ואת גם נהנת
וקיבלת מתנות :]
אווהבת אותך נסיכה שלי
איזה כייף לך חופיתושש בטח היית מלא עם סהררר..גמני רוצה להיות מלא עם המאמי שליי..במיוחד אם ההורים שלי בחו"ל חח
חחח חופיתיתיתי אני שמחה בשבילך 😛
יאמי שוקולד הכי טעים 😁 😁
אוהבת אותך חופיתיתיתיתיתי,
חחחחח שמנה 😁
חחח ברי תודה יפה שלי אני אוהבת אותך!
סופה.. חח גם בלי קשר אנחנו כל היום ביחד חחחחח 😊
אוהבת אותך 3>
ליפזי תודה בובה שלי לאביו מלא
חחחח העיקר שהם חזרו בשלום 😊😊
ההורים שלי גם צריכים לחזור היום מחו"ל לאחר שבוע.(: