כמובן..שלכל אחד יש איזשהו פחד בחיים..שיקרה איזה משו..
וזה אולי גם תמיד מטריד אותו..
אזזזז...ממה אתם הכי מפחדים..?ואל תגידו שאתם גיבורים שלא מפחדים מכלום😛
אזז..אני ראשונה..
אני הכי מפחדת מ..מוות כמובן..
ומ..אונס..
לא יודעת למה..תמיד אני חושבת על שני הדברים האלה ואני מתחילה לבכות
כי אני מפחדת שאחד הדברים האלה יקרו לי..
או שאדם מאוד יקר לי...כבר לא יהיה בחיים..
מ....
יש לי פחד עצום לאבד את ההורים שלי אני תמיד חושבת על
זה .. ואני מפחדת כי אידבתי כבר אח..
ו..
גם מאונס מפחיד אותי כל מה שאני שומעת...
אני מפחדת רק מזה שבשמיים..
אני הכי מפחדת להיות לבד ולהתמודד עם התסמונת שלי לבד בלי בן זוג.
יותר נכון אני מפחדת שחבר שלי-רועי,יעזוב אותי,כי אני חייבת אותו איתי בחיים.
אני מפחדת גם מהמוות,אני מפחדת לראות בן אדם מת מול הפנים שלי,זה מראה מזעזע,אני מפחדת שמישהו יקר לי לא יהיה איתי עוד..כי אני לא אהיה מסוגלת להתמודד עם אובדן נוסף.
לאבד את היקרים שלי,הורים אחותי,משפחה הקטנה שיש לי
והמוות!
כל-כך מפחיד אותי
אם תחפשי תראי שגם אני פתחתי אשכול כזה פעם...
הדבר שהכי מפחיד אותי זה המוות ומה שקורה אחריו...
ודבורים..
לאבד את הקרובים אלייי..
ממוותתת מפחיד אותי..
וגם אונסססססס גם מפחיד אותי..
כולם פוחדים מהמוות..זה משהו נוראי...
מכירים את זה שאח שלכם הקטן סתם משחק וזה ועושה הצגות?
אח שלי אוהב לעשות את עצמו משתעל ונחנק ועוצם את העיניים ושוכב עם אוכל בפה על הרצפה.
זה הדבר הכי מלחיץ שיכול להיות..
וממש הוא נראה כמו מת שהוא עושה את זה הוא גם מכניס את הבטן בשביל שלא אראה שהוא נושם והוא ממש מלחיץ..
אני כל פעם הלב שלי דופק שהוא עושה את זה...
הסיוט שלי זה לאבד את הקטן החמוד הזה...
ראיתי את אחותי הקטנה ז"ל ככה נחנקת פעם(לא ככה היא נפטרה)
וזה עושה לי מה זה זכרונות קשים..
אבל אח שלי לא יודע מזה כאילו הוא לא יודע על אחותי הקטנה שככה היא הייתה וזה אז הוא לא עושה את זה בכוונה אבל בכל זאת זה מעצבן...:\
ומפחיד....
מפחדת לאבד??
את המשפחה שלי שזה אומר ההורים שלי אחי שלי וכל מי שחשוב לי!
מפחדת לאבד מישהו שממש קרוב אליי . 😢
אני מפחדת לאבד מישהו קרוב =(( חס וחלילה
אני לא יודעת מה כ"כ מפחיד במוות .
הרי נמות ואח"כ לא נרגיש כלום ...
אני מפחדת שמישהו לידי ימוות
משפחה או חברים \:
אני מפחדת מאנשים ....
אנשים יכולים לפגוע בצורה לא נורמלית .
אני מפחדת להיות לבד ..
לא חסרים לי פחדים
מהקדוש ברוך הוא ..
מלאבד את הקרובים שלי
QUOTE (yakird @ 09/08/2007) מאמא שלי.
חח תכלסס 😉
מפחדת להיכשל....
להיכשל מכל מיני בחינות...
מפחדת ממוות
מפחדת ממחלות
מפחדת לאבד את האנשים הקרובים אליי
ווואיי אורטל הזכרת לי פעם שיחקתי עם אחיין שלי הקטן ובטעות דחפתי אותו כזה אז הוא נפל על הרצפה ועשה פרצוף כזה מפחיייד כאילו לא קרה לו כלום ואני כמו מפגרת התחלתי לבכות כי חשבתי ששברתי לו משהו : (