QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) מפחדת להיכשל....
להיכשל מכל מיני בחינות...
מפחדת ממוות
מפחדת ממחלות
מפחדת לאבד את האנשים הקרובים אליי
ווואיי אורטל הזכרת לי פעם שיחקתי עם אחיין שלי הקטן ובטעות דחפתי אותו כזה אז הוא נפל על הרצפה ועשה פרצוף כזה מפחיייד כאילו לא קרה לו כלום ואני כמו מפגרת התחלתי לבכות כי חשבתי ששברתי לו משהו : (
ואיי מפחיד.. 😊
לאבד את מי שחשוב לי ויקר לי
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) מהקדוש ברוך הוא ..
מלאבד את הקרובים שלי
לצערי .
אממ אני גם פוחדת מהכישלון ,
אני מפחדת מאלוהים
והמוות לא כל כך מפחיד אותי
ממות אבל לא שלי
של האנשים הקרובים אלי אני לא יוכל לעמוד בזה
מפחדת לאבד אנשים שחשובים לי
מפחדת לחזור לאותו מקום שוב😢 למרות
שאני בו עדיין אבל יהיה בסדר(מי שמבין יודע ומבין...)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מפחד לאבד אנשים
לאבד את הקרובים שלי
אני מפחד לפספס דברים בחיים
יותר נכון אני לא רוצה לפספס .
אני מפחד לאבד את הנסיכה שלי כפרה עליה :/
כמה קרו מקרים שהיו יכולים לגרום לזה.....
אני מפחד מהתנ"ך . מהתורה .
כתוב שמה דברים שאתם לא יודעים כמה הם מפחידים .
יש פסוווק,
"ואכלת פרי בטנך"
יש לו המשך אבל אני מביא את העיקרון.
אתם בטח מבינים מה זה אומר . שאם נעשה הרע בעיני ה'
יקרוו דבריםם קשיםם.
אני מפחד ממוות של אנשים מסביבי, נוורא מפחחד !!
אני לא יודע מה אני יעשה לעצמי אם חס וחלילה יקרה מצב כזה !!
בעזרת ה' הכל יהיה טוב .
ונמשיך בחיים כמו שצרייך בלי מקרים מפתיעים וקשים
מפחדת לאבד את הקרובים אליי..
מפחדת ממנו...😢
ומהקב"ה !
למות אני לא כ"כ מפחדת..
הרי כולםם מתים בסופו של דבר=\\
אנני פשוט לא מסוגלת לחשוב על מצב שמישהו קרוב אליי
לא יהיה איתתי יותר...........
פשוטט אני לא יעמוד בזה.. !