פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

ממש מוזר..

✍️ רגייי 📅 09/08/2007 11:27 👁️ 390 צפיות 💬 29 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אממ...
אני ביישנית ברמות לצערי
אבל יש ימים שלפעמים יש משתחרר לאט לאט
והביישנות פעם מפעם עוברת לי
תלוי עם מי אני נמצאת

כל פעם שחברות שלי מנסות לשדך לי בחור וכאלה,
כמה שאני רוצה
ברגע שאני מתחילה לדבר עם אותו הבחור,
כל החשק לחבר יורד לי..
איכשהוא נקלט לי
שאני לא מוכנה כרגע למערכת יחסים
ואני לא מבינה למה.:\
במיוחד עם בחורים שאני לא מכירה
והם רוצים להכיר אותי,

האם זה טוב או רע, שכרגע לא מוכנה לקשר רציני?..

אני יותר מוכנה לנסות משהו עם מישהו שאני מכירה מהצד,
לא מישהו שנכנס אליי לאיסיקיו דרך חברה,אפילו חברה טובה במיוחד
לא מוכנה
זה כזה מוזר לי
אני צריכה לידי מישהו שאני כן מכירה,
לא סתם

אוף..:\

מה איתי?.. 😨
נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
רגינה תפתחי אבל לקשרים עם אנשים אחרים לא רק אם אלה שאת מכירה.
תנסי...
תהיי חסרת בטחון קצת ולא תדברי וזה אבל תדתלי להפתח ולמחוק וזה לאט לאט..
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
אני גם כזאתת..
לפעמים זה מעצבן

אבל הכי טוב נראה לי
להכיר מישהו לבד
לא דרך אף אחד😛

את עוד תמצאי מישהו שיהיה לך איתו הכי כיף בעולם
ותיהיי מלאת בטחון

אוהבת מלאאא
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
אין זה לא בטחון,טוב אולי כן
אבל כמה שאני רוצה,
ככה אני מדחיקה את זה..

פתאום מישהו רוצה להכיר,אפילו ברחוב חח וזה
כל החשק לקשר רציני יורד מייד
לא יודעת למה

אולי אני באמת לא מוכנה כרגע לקשר הזה
למרות שאני בת 17.:\

אני מאמינה בי
וסוף סוף התחלתי לאהוב את את עצמי
אפילו אל החסרונות שיש בי

אבל מעדיפה מישהו שאני רואה,מכירה,אפילו מכירה קצת
מאשר בחור שלא ראיתי אף פעם
אורטל

זה הקטע שאני לא רוצה להכיר בחורים שחברות שלי שולחות אותם אליי..:\
לא אוהבת ככה..
ובכלל לא מוכנה להכיר ,אני מתכוונת לקשר רציני


טניו'ש

באמת מעצבן..:| לצערי הרב
וכן באמת טוב להכיר מישהו לבד,
אבל בכל זאת, לא יודעת יש משהו שעוצר אותי
אוהבת אותך!
אפילו אם הוא צרפתי?😛
חעחע
רגינוווש....
אני לא חושבת שיש בזה משהו רע...
להפך , תהני מזה שאת לא לחוצה על אף אחד:]
וההוא..הוא סתם הלחיץ אותך אז לדעתי ירד לך החשק ממנו
אוהבת אותך😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) אפילו אם הוא צרפתי?😛
חעחע
רגינוווש....
אני לא חושבת שיש בזה משהו רע...
להפך , תהני מזה שאת לא לחוצה על אף אחד:]
וההוא..הוא סתם הלחיץ אותך אז לדעתי ירד לך החשק ממנו
אוהבת אותך😊
חחח...
ששששש..מה את מגלה... 😮
סתם סתם נשמה

צרפתי לא צרפתי
זה לא פעם ראשונה ההרגשה הזאת בחופש
באמת שלא..:\
מתחילים לדבר,להתעניין
וישר משהו עוצר אותי
אני נכנסת לכזאת בועה
ומבינה
שכרגע
אני לא מוכנה לשום קשר

אוהבת אותך
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מילה במילהההה
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מילה במילהההה
אוהבת אותך נסיכה

תודה 3>
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
אין זה לא בטחון,טוב אולי כן
אבל כמה שאני רוצה,
ככה אני מדחיקה את זה..

פתאום מישהו רוצה להכיר,אפילו ברחוב חח וזה
כל החשק לקשר רציני יורד מייד
לא יודעת למה

אולי אני באמת לא מוכנה כרגע לקשר הזה
למרות שאני בת 17.:\

אני מאמינה בי
וסוף סוף התחלתי לאהוב את את עצמי
אפילו אל החסרונות שיש בי

אבל מעדיפה מישהו שאני רואה,מכירה,אפילו מכירה קצת
מאשר בחור שלא ראיתי אף פעם
מאמי שלי את צריכה להכיר לפי מי שאת רוצה
שונאת שמכירים בין אנשים
זה יוצא מצב מביך ולא כיפי
כאילו כופים משהו עליכם
ברגע שתראי מישהו שמצוא חן בעייניך אז תפעלייי 😛
אוהבת אותך נסיכההה
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!


חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
אין זה לא בטחון,טוב אולי כן
אבל כמה שאני רוצה,
ככה אני מדחיקה את זה..

פתאום מישהו רוצה להכיר,אפילו ברחוב חח וזה
כל החשק לקשר רציני יורד מייד
לא יודעת למה

אולי אני באמת לא מוכנה כרגע לקשר הזה
למרות שאני בת 17.:\

אני מאמינה בי
וסוף סוף התחלתי לאהוב את את עצמי
אפילו אל החסרונות שיש בי

אבל מעדיפה מישהו שאני רואה,מכירה,אפילו מכירה קצת
מאשר בחור שלא ראיתי אף פעם
מאמי שלי את צריכה להכיר לפי מי שאת רוצה
שונאת שמכירים בין אנשים
זה יוצא מצב מביך ולא כיפי
כאילו כופים משהו עליכם
ברגע שתראי מישהו שמצוא חן בעייניך אז תפעלייי 😛
אוהבת אותך נסיכההה
וואלה
צודקת!..(=

חחח
אבל כמה שזה מוזר לי
אני עדין לא מוכנה לקשר רציני

:\
חחחח..ואי ואי
מ ה יהיה איתי 😨
העיקר שאיתי את מוכנה להתחתן חח
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) העיקר שאיתי את מוכנה להתחתן חח
ששששששששששששששש...
שוב את מגלה לכל העולם ?.... 😊


סתם סתם..
אני נשואה באושר עם ליאורי..(=

לא נראה לי שליאורי תתנגד שתיהי איתנו 😊


חחחחח....

אוהבת אותךךךךךךך!
חחחח יש לי עוד הרבה😛
ליאורי 😁
וואי איזו כוסית היא חחחחח😊😊😊
אייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך