QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) חחחח יש לי עוד הרבה😛
ליאורי 😁
וואי איזו כוסית היא חחחחח😊😊😊
אייי
חחחח..זה כבר הודעות ספאם...
אוהבת אותך!
חחח נאכון
מורני אני מתחרטת בכל ליבי : (
חחחח
רגינוש שלי..
את בסדר גמור..
האמת גם אני כזו..
אני לא מוכנה להיות עם מישהו שאני לא מכירה..
לא יודעת..זה בעייה כזו שיש לי..
חח וכנראה לךך יש אותה בעייה..
אולי באמת את עדיין לא מוכנה לקשר רציני..
כי את מתנגדת להכיר וכו'..
זה יבוא לך כבר לבד !!!
בזמן הנכון..!!!
עכשיו אולי זה לא הזמן.. אז תחכי עוד קצת..
את בעצמך אמרת שאת לא מוכנה לקשר רציני....!!
ואם את לא מוכנה אז ברור שלא תיפתחי לאנשים זרים..
אוהבת אותך !
ד"א.. אפשר להצטרף אליכן גם?! 😁
QUOTE (שנששן @ 09/08/2007) רגינוש שלי..
את בסדר גמור..
האמת גם אני כזו..
אני לא מוכנה להיות עם מישהו שאני לא מכירה..
לא יודעת..זה בעייה כזו שיש לי..
חח וכנראה לךך יש אותה בעייה..
אולי באמת את עדיין לא מוכנה לקשר רציני..
כי את מתנגדת להכיר וכו'..
זה יבוא לך כבר לבד !!!
בזמן הנכון..!!!
עכשיו אולי זה לא הזמן.. אז תחכי עוד קצת..
את בעצמך אמרת שאת לא מוכנה לקשר רציני....!!
ואם את לא מוכנה אז ברור שלא תיפתחי לאנשים זרים..
אוהבת אותך !
ד"א.. אפשר להצטרף אליכן גם?! 😁
חחחחחחחחח...יאלה בואי תצטרפי...(=
ויופ אני שמחה שאני לא היחידה בבעיה הזאת
אבל זה לא בדיוק בעיה
אלא משהו שעוצר אותי
יהיה טוב
אוהבת אותך שנננששןןן
ישששש יופיליללילילילילילי
ומאמי..
מה בדיוק עוצר אותך?!
מה מונע מימך..??!
לאב יוו יפת י !
QUOTE (שנששן @ 09/08/2007) ישששש יופיליללילילילילילי
ומאמי..
מה בדיוק עוצר אותך?!
מה מונע מימך..??!
לאב יוו יפת י !
לא יודעת..:\
הרגשה מוזרה כזאת
במיוחד אם יש לחץ עליי,"בואי ניפגש,בואי ניפגש"
וזה מבריח אותי
וכמה שאני רוצה
הרגשה כזאת ששעוצרת אותי\[
אוהבתת
מאמי אולי את פשוט באמת לא מוכנה ולא רוצה סתם להכנס למערכת יחסים לא רצינית?
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!
חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מילה במילהההה
אוהבתת אותך
QUOTE (Mami_4_Ever @ 09/08/2007) מאמי אולי את פשוט באמת לא מוכנה ולא רוצה סתם להכנס למערכת יחסים לא רצינית?
כמה שאני רוצה והכול
נראה לי שאני פשוט לא מוכנה לזה.:\
ואני צריכה לקבל את זה
מקווה שיגיע הזמן,ברגע המתאים
והבחור הנכון... 😁
QUOTE (hofit189 @ 09/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!
חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מילה במילהההה
אוהבתת אותך
תודה 3>
גמני אוהבתת אותך חופיתי
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!
חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מסכימה עם ליאור.
רגינה אוהבת אותך יפתי(:
QUOTE (lipaz-sol @ 09/08/2007) QUOTE (limaori @ 09/08/2007) נשמה שלי ביטחון בונים לאט לאט
וזה צריך לבוא ממך
אולי ברגע שאת אבל את תרצי מישהו אז הביטחון יפרוץ ממך
אני גם אחת שאין לה ביחטון
אבל לפעמים אני יודעת שצריך לבלוט
למדתי על בשרי שלפעמים לומר את המילה , כן משמעותייי
קודם כל את צריכה להאמין בעצמך
להיות גאה בעצמך
לקבל את עצמך איך שאת
לא לראות את החסרונות
להבליט את היתרונות
כי תאמת?! מסתכלים על האישיות שלך בסופו של דבר
והאישיות שלך מדהימה!
רק תאמיני בעצמך
כי אני כן מאמינה בך!!!!
חוץ מזה במפגש, הכול ישתנה 😛
מסכימה עם ליאור.
רגינה אוהבת אותך יפתי(:
גמני אוהבת אותך ליפזזיייי! 😊
אני חושבת שבזמן הנכון בשבילך יהיה לך חשק..אל תאיצי בעצמך יפתי..הכל יגיע
QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני חושבת שבזמן הנכון בשבילך יהיה לך חשק..אל תאיצי בעצמך יפתי..הכל יגיע
הכול והזמן שלו...😁
QUOTE (רגייי @ 09/08/2007) QUOTE (מאוכזבת @ 09/08/2007) אני חושבת שבזמן הנכון בשבילך יהיה לך חשק..אל תאיצי בעצמך יפתי..הכל יגיע
הכול והזמן שלו...😁
בדיוק מאמי