חחח לא חושבת שאתם לוקחים את האירוע הזה נכון...
תת רמה או לא תת רמה,
משתמטים או לא..
מה אכפת לנו?
אנחנו עם חברים..
מתפרעים..
עושים אהבה ..
נהנים..
אנחנו עם שמח ,
אנחנו בגיל שמח,
למה לא להנוות ??
אני לא באה,
אבל מי שהוולך ..
תעעעעעעשו חיייייים 3>
מסכימה עם דנייאאל [:
לא חייב ללכת -
לקטטע של ההופעווות
אם אתתם לא אוהביםם את זה
אפשר סתם להנווות
חברים חברות =]
זה הככייף !#
חוץ מזזה שיש שם אומניים
די שווייייםםם ( :
וזה כייף להיווות
בהופפעעה חייה כזזאת !+
הלוואי היייתי יכולללה
ללכככת :|
אבבל ההורים לא חושבייםם
כמונננייי או כמו בני נועער !
והם -
" אם יקרה משהו "
ובלה בלה בלללהה
אופפפיי כ"כ בא לללי לנסוווועע לזה !! בעעע 😢
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 26/08/2007) חחח לא חושבת שאתם לוקחים את האירוע הזה נכון...
תת רמה או לא תת רמה,
משתמטים או לא..
מה אכפת לנו?
אנחנו עם חברים..
מתפרעים..
עושים אהבה ..
נהנים..
אנחנו עם שמח ,
אנחנו בגיל שמח,
למה לא להנוות ??
אני לא באה,
אבל מי שהוולך ..
תעעעעעעשו חיייייים 3>
עושים אהבה?
😯
גמאני הולכת להיות שם...
אבל אני חוזרת יום חמישי
הייתי אמורה ללכת אבל ויתרתי על הרעיון
^
למה מאמי?
האמת גמאני חושבת לוותר חח
בדרך כלל אני לא נהנת בדברים האלה
אבל חבל כבר על הכסף של הכרטיס
אנייי אניי אנייי יהיה שםםםםםםםםםםםם =)
אני נוסעת עם כללללללל החבריםם , יאלללללללה כמה אני מחכה לזה כבר
תהננננוו =]
כיייף לכככככככככם $!
מי שבא- אתם מביאים אוהל?!?!?!?
QUOTE (י-ע-ל @ 28/08/2007) מי שבא- אתם מביאים אוהל?!?!?!?
אנחנו כן^
QUOTE (Kariniiii @ 28/08/2007) QUOTE (י-ע-ל @ 28/08/2007) מי שבא- אתם מביאים אוהל?!?!?!?
אנחנו כן^
בררררררוווווור 😊
זה מחרררררררררררררררררררר 🙄
כ"כ רציתי אבל בסוף לא יצא ...
מבבאס .
תהנו מי שהולך, תישמרו על עצממכם 😊
פיי בא לי לבוא עם מכנס וגופייה וזהו חחחח