אני הייתי אמור לנסוע עם חברה שלי ואחות שלה וכמה חברות שלה
אבל ההורים החליטו שאני יידקר שם על יידי מסוממים אז אסור לי ללכת השנה😢😢😢
QUOTE (apchi @ 10/08/2007) אני הייתי אמור לנסוע עם חברה שלי ואחות שלה וכמה חברות שלה
אבל ההורים החליטו שאני יידקר שם על יידי מסוממים אז אסור לי ללכת השנה😢😢😢
למההה זה כבר קרה לך ?!!?!?
אויישש 😊
תודה בובה!!!! את לא באה?!
QUOTE (_אורושה_ @ 10/08/2007) QUOTE (apchi @ 10/08/2007) אני הייתי אמור לנסוע עם חברה שלי ואחות שלה וכמה חברות שלה
אבל ההורים החליטו שאני יידקר שם על יידי מסוממים אז אסור לי ללכת השנה😢😢😢
למההה זה כבר קרה לך ?!!?!?
אויישש 😊
כה בקטנה.
ולא דקרו אותי אבל אני ילד שתמיד ערסים באים אליו והם בסרטים שיקרה משו בקטנה
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) לא😊
אבל תהני מאמייי
😉
QUOTE (apchi @ 10/08/2007) QUOTE (_אורושה_ @ 10/08/2007) QUOTE (apchi @ 10/08/2007) אני הייתי אמור לנסוע עם חברה שלי ואחות שלה וכמה חברות שלה
אבל ההורים החליטו שאני יידקר שם על יידי מסוממים אז אסור לי ללכת השנה😢😢😢
למההה זה כבר קרה לך ?!!?!?
אויישש 😊
כה בקטנה.
ולא דקרו אותי אבל אני ילד שתמיד ערסים באים אליו והם בסרטים שיקרה משו בקטנה
חחח.. תבוא! אני אשמור עליך! חחחחח 😉
וליפזי תודה בובה 😊
סליחה שאני בא עכשיו בביקורת אבל אין מה לעשות.. כזה אני😊
1-פורום מוזיקה...אבל לא משנה
2- מה טירוף בעוד..(כן עוד..) פסטיבל חסר טעם?... כל הזמן זה אותם העומנים, אותם הדברים רק השם משתנה והמקום..(וגם זה לא תמיד.. ניצנים..) כאילו כמה אפשר נינט,נינט נינט... באמתת שהמפיקעם יתאמצו קצ ויביאו מישהו נורמאלי.. למה תמיד אותם אנשים?...
אוח... הבידור בארץ מדרדר...
זה כמו שעושים כל פסטיבל אלקטרוני
סקאזי עופר ניסים... אסטריקס מידי פעם... עד שמביני בראש השנה את ארמין דופקים איתו את עופר מיסים וסקאזי.. כאילו איפה הגיוןןןןןןןןןןןןןן
3 סגנונות שונים של מוזיקה...
קיצר המפיקים בארץ זה פשוט תת רמה...
אה ושל קוקה קולה יותר שווה הבנתי😊
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 10/08/2007) סליחה שאני בא עכשיו בביקורת אבל אין מה לעשות.. כזה אני😊
1-פורום מוזיקה...אבל לא משנה
2- מה טירוף בעוד..(כן עוד..) פסטיבל חסר טעם?... כל הזמן זה אותם העומנים, אותם הדברים רק השם משתנה והמקום..(וגם זה לא תמיד.. ניצנים..) כאילו כמה אפשר נינט,נינט נינט... באמתת שהמפיקעם יתאמצו קצ ויביאו מישהו נורמאלי.. למה תמיד אותם אנשים?...
אוח... הבידור בארץ מדרדר...
זה כמו שעושים כל פסטיבל אלקטרוני
סקאזי עופר ניסים... אסטריקס מידי פעם... עד שמביני בראש השנה את ארמין דופקים איתו את עופר מיסים וסקאזי.. כאילו איפה הגיוןןןןןןןןןןןןןן
3 סגנונות שונים של מוזיקה...
קיצר המפיקים בארץ זה פשוט תת רמה...
חחח כפרעלייך אתה
אני באופן אישי לא אוהבת מסיבות
לא מדבר אליי \\=
הבנתי שהשנה , יש שמה את הגמר של כוכב נולד 5 [בווליום כינרת]