אם אני מעצבנת, קרציה, חופרת, מתלהבת מידי, או כל דבר שמציק,
למה א"א לבוא להגיד לי?!
למה אתה חייב לתת לי את ההרגשה ושאני יבין לבד?!
למה?!
זה באמת כואב לי שזה ככה.
הרבה פחות כואב אם היית אומר לי את זה כמו בנאדם
ולא מנסה להעביר את זה ברגש.
אוווףף אנלא מנסה להבין אותך,
ברור שגם אתה עובר דברים. ולא קלים כלל..
אבל למה לפגוע!?
אתה יודע איך זה ההרגשה להיפגע,
אז למה אתה לא מונע מעצמך לעשות את זה לאחרים?!
ארררר!!
-פריקה-
שונאת אנשים שלא אומרים תאמת בפנים
או לפחות אומרים אותה
אם לא בפנים אז לא משנה איפה רק להגיד ..
באמת כואב שלא אומרים אמת
מראה כמה באנדם צבוע:\
אל תתבאסי מותק ..
לא שווה תבאסה שלך
הוא ממש לא צבוע.
ממש ממש לא.
אבל זה פשוט לא הוא להגיד את זה..
ואז אוטומטית הוא משדר את זה..
ואני מקבלת הרגשה של חופרת.
אבל זה בסדר,
דיברנו על זה.
וסיכמנו שהוא יגיד לי כשאני חופרת,
מציקה, מתקשרת בזמן לא מתאים וכדו'.
קיצר, ספציפית לי זה הסתדר.
אבל סתם לנושא-
אני שונאת כשאנשים לא אומרים לי את האמת בפרצוף.
מה אתם חושבים?
מצבים כאלו- אפשר להבין אותם או לא?
QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) הוא ממש לא צבוע.
ממש ממש לא.
אבל זה פשוט לא הוא להגיד את זה..
ואז אוטומטית הוא משדר את זה..
ואני מקבלת הרגשה של חופרת.
אבל זה בסדר,
דיברנו על זה.
וסיכמנו שהוא יגיד לי כשאני חופרת,
מציקה, מתקשרת בזמן לא מתאים וכדו'.
קיצר, ספציפית לי זה הסתדר.
אבל סתם לנושא-
אני שונאת כשאנשים לא אומרים לי את האמת בפרצוף.
מה אתם חושבים?
מצבים כאלו- אפשר להבין אותם או לא?
מזאת אומרת חופרת מציקה וכל זה?
יענוו לזה את מתכוונת יענו שהוא לא אומר לך שזה מה שמפריע לו ..?
אני שונאת שלא אומרים לי תאמת .
שונאתתתתת
אני יכולה לא לדבר עם הבנאדם הזה לעולם!
QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) הוא ממש לא צבוע.
ממש ממש לא.
אבל זה פשוט לא הוא להגיד את זה..
ואז אוטומטית הוא משדר את זה..
ואני מקבלת הרגשה של חופרת.
אבל זה בסדר,
דיברנו על זה.
וסיכמנו שהוא יגיד לי כשאני חופרת,
מציקה, מתקשרת בזמן לא מתאים וכדו'.
קיצר, ספציפית לי זה הסתדר.
אבל סתם לנושא-
אני שונאת כשאנשים לא אומרים לי את האמת בפרצוף.
מה אתם חושבים?
מצבים כאלו- אפשר להבין אותם או לא?
מזאת אומרת חופרת מציקה וכל זה?
יענוו לזה את מתכוונת יענו שהוא לא אומר לך שזה מה שמפריע לו ..?
אני שונאת שלא אומרים לי תאמת .
שונאתתתתת
אני יכולה לא לדבר עם הבנאדם הזה לעולם!
נגיד לא נעים לו שאני מתקשרת יותר מידי, הוא לא אומר.
אני מתקשרת בזמן לא טוב, הוא לא אומר.
אני שואלת יותר מידי, הוא לא אומר.
מתעניינת מידי, דואגת מידי, הכל..
הוא לא אומר!!!
פשוט לא אומר כשמשו שקשור אלי מציק לוו!!
יותר מדיי מוכר. הרגשה מגעילה שלא אומרים מה באמת מרגישים.
נראה לי זה עניין של גברים..
לא לומר את מה שהם מרגישים..
צריך ממש לסחוט את זה מהם..
נראה לי.
QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) QUOTE (koka15 @ 08/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) הוא ממש לא צבוע.
ממש ממש לא.
אבל זה פשוט לא הוא להגיד את זה..
ואז אוטומטית הוא משדר את זה..
ואני מקבלת הרגשה של חופרת.
אבל זה בסדר,
דיברנו על זה.
וסיכמנו שהוא יגיד לי כשאני חופרת,
מציקה, מתקשרת בזמן לא מתאים וכדו'.
קיצר, ספציפית לי זה הסתדר.
אבל סתם לנושא-
אני שונאת כשאנשים לא אומרים לי את האמת בפרצוף.
מה אתם חושבים?
מצבים כאלו- אפשר להבין אותם או לא?
מזאת אומרת חופרת מציקה וכל זה?
יענוו לזה את מתכוונת יענו שהוא לא אומר לך שזה מה שמפריע לו ..?
אני שונאת שלא אומרים לי תאמת .
שונאתתתתת
אני יכולה לא לדבר עם הבנאדם הזה לעולם!
נגיד לא נעים לו שאני מתקשרת יותר מידי, הוא לא אומר.
אני מתקשרת בזמן לא טוב, הוא לא אומר.
אני שואלת יותר מידי, הוא לא אומר.
מתעניינת מידי, דואגת מידי, הכל..
הוא לא אומר!!!
פשוט לא אומר כשמשו שקשור אלי מציק לוו!!
הבנתיי..
אבל מצד אחד תביני אותו
אולי הוא לא רוצה להגיד כי לא נעיים לו
והוא לא רוצה שתיפגעי ותיקחי את זה יותר מדי
ותישקעי במחשבות על זה..
ומצד שני הוא לא אומר
אז את לא יכולה לדעת עם זה מפריע או לא
עם את מתקשרת בזמן מתאים או לא ..
דיברתם?
^ כן.
המקרה הספציפי הזה,
סידרנו את העניינים.
והוא הבטיח להגיד כשאני קרציה.
אבל בכלל בכללי,
זה קורה לכולם,
ואני שונאת כשזה קורה.
סבבה העיקר סגרתם תעיניין..
אבל מזאת אומרת..
"אבל בכלל בכללי,
זה קורה לכולם,"
לא הבנתי למה התכוונת
QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) סבבה העיקר סגרתם תעיניין..
אבל מזאת אומרת..
"אבל בכלל בכללי,
זה קורה לכולם,"
לא הבנתי למה התכוונת
שלכולם זה קורה שיש איזשהו קשר
(עם חבר, חברה, בן זוג, ידידים או כל דבר)
שלא אומרים רגשות..
לכולם קורה מקרה כזה..
נראה לי.
זה מה שהתכוונתי.
הבנת?
QUOTE (lovey_love @ 08/08/2007) QUOTE (koka15 @ 09/08/2007) סבבה העיקר סגרתם תעיניין..
אבל מזאת אומרת..
"אבל בכלל בכללי,
זה קורה לכולם,"
לא הבנתי למה התכוונת
שלכולם זה קורה שיש איזשהו קשר
(עם חבר, חברה, בן זוג, ידידים או כל דבר)
שלא אומרים רגשות..
לכולם קורה מקרה כזה..
נראה לי.
זה מה שהתכוונתי.
הבנת?
מכירה את זה..
הבנתי
זה באמת קורה הרבה
אני מכירה מישהי שיש לה חבר
והיא מתקשרת אליו ומעירה אותו בלילה והכל
ובצהרים והוא מסכן אין לו מה להגיד לה
הוא לא יכול..
זה לא יפה ככה לעשות
מסכימה איתך תמיד
עדיף להגיד את האמת בפנים
כי אחרת זה רק מכאיב יותר
ואת לא מרגיזה את חולת
נפש מקסימה שלי
אל תהיי עצובה נסיכה שלי
דברי עם אותו בנאדם
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/08/2007) זה לא יפה ככה לעשות
מסכימה איתך תמיד
עדיף להגיד את האמת בפנים
כי אחרת זה רק מכאיב יותר
ואת לא מרגיזה את חולת
נפש מקסימה שלי
אל תהיי עצובה נסיכה שלי
דברי עם אותו בנאדם
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
🙄
QUOTE (lovey_love @ 09/08/2007) נראה לי זה עניין של גברים..
לא לומר את מה שהם מרגישים..
צריך ממש לסחוט את זה מהם..
נראה לי.
חושבת כמוך=/