QUOTE (limaori @ 09/08/2007) QUOTE (lovey_love @ 09/08/2007) נראה לי זה עניין של גברים..
לא לומר את מה שהם מרגישים..
צריך ממש לסחוט את זה מהם..
נראה לי.

חושבת כמוך=/
אררר
אם אנלא היחידה שחושבת שזה קטע של גברים,
למה אנחנו לא לוחצות עליהם לשנות את זה?.. חח
סתומים העם הזה.
אשכרה אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם.