למה בשבילה הוא מוכן לוותר על הכל?!
לוותר על כל העקרונות שלו...
לשנות את עצמו ל ג מ ר י
לוותר על הדבר שהכי חשוב לו בחיים אפילו לפני המשפחה שלו - החברים שלו
ובשבילי...ל ע ו ל ם לא...
צבט.....
😢
:|
כריסי שלי,די קוקי,
אחרי היום המדהים שעברת
ככה להיות בסוף אותו יום מאגניב עצובי?..:\ די מאמי שלי
הוא כל-כך לא שווה אותך
אני בטוחה
שהאהבה שצריכה להיות לך,זה בחור שוויתר על הכול בשבילך
וזה יקרה
וההוא?.
פשוט הפסיד אותך,נקודה!
תביני את זה כריסי שלי!...
את חייבת להבין,שיש טובים ממנו
והיחס שאת צריכה לקבל
הוא יחס של מלכה
ולא של משהו שלא מעריכים אותו,הוא לא העריך אותך מספיק
ואת עדין אוהבת?.,חבל מאמי!
את חייבת לשכוח!..
תסיימי את היום בטוב!
אוהבת אותך
כן צודקת אבל...
אני לא יודעת!
בא לי להגיד לו את כל זה...
ויש לי כל כך הרבה!
ומצד שני...כל כך אין טעם
אני בסדר בעיקרון
אבל זה פשוט לא הוגן ולא הגיוני \ =
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) כן צודקת אבל...
אני לא יודעת!
בא לי להגיד לו את כל זה...
ויש לי כל כך הרבה!
ומצד שני...כל כך אין טעם
אני בסדר בעיקרון
אבל זה פשוט לא הוגן ולא הגיוני \ =
מאמי
הרבה דברים בחיים האלה
לא הגיונים,וקשה להסביר אותם
קשה להבין אותם
אבל אל תורידי מהפרופיל שלך ,ללכת ולהגיד לו,כמה שאת רוצה
הוא הכי לא שווה את זה
זרקי אותו מהראש
הוא ממש לא העריך אותך
וחבל!
את צריכה לקום על הרגלים,ולהבים הכול ממשיך הלאה!
חח טוב אנחנו גם ככה מדברות במסן כך ש...נחסוך פה במילים
תודה יפתי ..אוהבת אותך ( :
כריס מאמי..הוא לא שווה את זה להפך תראי בזה חיסרון שבאה אחת ומשנה אותו לגמרי,הוא צבוע הוא לא אמיתי ולא היה מעולם אמיתי..תראי בזה מחמאה לך שגילית את זה לפני שהיה יותר מדי מאוחר..
אוהבת אותך לא להישבר לי אם תישברי אני אצטרך לבוא להדביק אותך ואני לא מוצאת סלוטייפ
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) חח טוב אנחנו גם ככה מדברות במסן כך ש...נחסוך פה במילים
תודה יפתי ..אוהבת אותך ( :
אוהבת אותך מאמי שלי
מוואה 3>
מילה במילה עם רגייי
כריסס
אוהבת אותך המוןןן
סופה חחח לא נשברת , נשברתי כבר יותר מדי פעמים
וואלה לא חשבתי על זה \ =
אולי את צודקת...
אוהבת אותך תודה מאמי
רגינוש שלי כמה אני אוההבת אותך ( :
טניה גם אני אוהבת אותך ( :
אני מצטרפת לרגינו'ש
ותמיד פה בשבילך
תהיי חזקה מאמי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי פשוט תאמרי לו הכול בפנים
תשחררי הכול
כל מה שכואב ומציק לך
תנקי את הנשמה!
חח עבר לי...
אין לי כוח להתעסק מזה
שיילך ימוווות
תודה יפות שלי😊
מעולה שעבר לך
ותנסי לשים אליו לב כמה שפחות
סתם עושה לך רע בלב
למלכה שצריכה לקבל את כל היחס שבעולם! 😊
אוהבת אותך
חחח מי שמדבר על מלכות
אין אין אין
לא יעזור
אני?!
אוהבת אותך😊
חחחח