QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 09/08/2007) חחח מי שמדבר על מלכות
אין אין אין
לא יעזור
אני?!
אוהבת אותך😊
חחחח
אני אוהבת אותך יותר :]
מואאאאאאאאאאאהה 3>
QUOTE (limaori @ 09/08/2007) אולי פשוט תאמרי לו הכול בפנים
תשחררי הכול
כל מה שכואב ומציק לך
תנקי את הנשמה!
😠
זה לא יעזור
לא אכפת לו בכלל...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 08/08/2007) סופה חחח לא נשברת , נשברתי כבר יותר מדי פעמים
וואלה לא חשבתי על זה \ =
אולי את צודקת...
אוהבת אותך תודה מאמי
רגינוש שלי כמה אני אוההבת אותך ( :
טניה גם אני אוהבת אותך ( :
בכייף מאמי שלי..תחשבי על זה מהצד שאני נתתי לך.. 😂