QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) מיכלי?
למה לוותר מאמי?....
ואם כבר ויתרת,אל תתני לזה להפיל אותך
תתמודדי עם הכול
תמשיכי הלאה,
אל תתני לדברים לבאס אותך יותר
החיים ממשיכים
זה לא אומר שאת צריכה לעצור
הכול יהיה בסדר
ואם לא טוב לך עם זה שוותרת
תנסי לחזור אחורה
ולהחזיר אליך,ולא לוותר
העיקר שתרגישי שלמה עם כל החלטה
אוהבתת 3>
מסכימה
ואני מקווה שהצעד הזה של הלוותר
זה הדבר שהכי טוב לך
אחרת זה רק יכאב יותר
אבל תדעי שגם אם קשה לך
ואת בטוחה שזה מה שנכון לך ובשבילך
את חייבת להיות חזקה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*





