קשה לי ....
ויתרתי על זה ... על הדבר שהיה לי הכי חשוב ב -6 שנים האחרונות.
קשה לי....
מיכלי?
למה לוותר מאמי?....
ואם כבר ויתרת,אל תתני לזה להפיל אותך
תתמודדי עם הכול
תמשיכי הלאה,
אל תתני לדברים לבאס אותך יותר
החיים ממשיכים
זה לא אומר שאת צריכה לעצור
הכול יהיה בסדר
ואם לא טוב לך עם זה שוותרת
תנסי לחזור אחורה
ולהחזיר אליך,ולא לוותר
העיקר שתרגישי שלמה עם כל החלטה
אוהבתת 3>
QUOTE (רגייי @ 08/08/2007) מיכלי?
למה לוותר מאמי?....
ואם כבר ויתרת,אל תתני לזה להפיל אותך
תתמודדי עם הכול
תמשיכי הלאה,
אל תתני לדברים לבאס אותך יותר
החיים ממשיכים
זה לא אומר שאת צריכה לעצור
הכול יהיה בסדר
ואם לא טוב לך עם זה שוותרת
תנסי לחזור אחורה
ולהחזיר אליך,ולא לוותר
העיקר שתרגישי שלמה עם כל החלטה
אוהבתת 3>
איתה
ועם אורטל
תהיי חזקה מאמי!!!
QUOTE (מאוכזבת @ 08/08/2007) על מה ויתרת מאמי?
???
עד שתספרי על מה וויתרת
לא נורא מאמי
ויתרת...
תעברי הלאה למשהו אחר
משהו חדש
משהו טוב
😊
זה נשמע אולי לכמה מאתנו סתמי כזה אבל לי זה לא
ויתרתי על הדרכה בצופים .
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 08/08/2007) זה נשמע אולי לכמה מאתנו סתמי כזה אבל לי זה לא
ויתרתי על הדרכה בצופים .
למה?
אם זה עושה לך רע
למה וויתרת מיכלי!?.
אבל קודם
את צריכה להיות שלמה עם ההחלטה שלך
והלמשיך במה שטוב לך
בהצלחה מאמי
יא ראיתי בתמונות כמה היה לך כיף שם..
למה ויתרת מאמיי??
מאמי
תהיה שלמה עם זה
הדרכה בצופים זה לא משחק ילדים
חברות שלי מדריכות
ו..וואלה הן קורעות את עצמן!!!!
הן אוהבות ושונאות את זה יחד!
תחשבי טוב אם את ממש אוהבת את זה בשביל לבזבז על זה זמן יקר,מחשבה,זמן שלא יוקדש ללימודים וכו'.
מיכליי למה לוותר על משהו
שאת אוהבת לעשות
שגורם לך לחייך
ולכיף?
קרה משהו ספציפי בובה?
בכל זאת את חייבת להיות שלמה עם ההחלטה שלך..
וללכת לפני מה שאת מרגישה
אוהבת אותך נסיכה