אני שונננאת אנשים שדואגים רק לאינטרסים שלההםם
ובליי לשים לבבבב
דורכככים על אנשים אחרים בדרךךךךך
בעע נמאס לי מזזה .
איך אני מכירה את זה...
בעע שונאת אותםם!!!!!!
אבל פעם היתי מתעצבנת מזה ונפגעת ואוכלת את עצמי היום הבנתי שילכו להזדיין כולם אני עושה מה שבא לי וידאג רק לעצמי כי ככה זה היום לא תדאגי לעצמך אףף אחד לא יעשה את זה!!!!
ברור שירה כולם שונאים אנשים כאלה
מי שדרך עלייך תדרכי עליו בחזרה מה את מתעצבנת לא חבל על הפיוזים שלך?
הנה כמו מוריה גם לשלוח אותם להזדיין זה פתרון..
חחח אתןן צודקקות !
לגמרייי
אבל זה מעצבבןן
כי הם כל הזממן עושים את זזה מחדדש
ולא לומדים מטעויוות . .
מאמי?
כמוני כמוך..
כולנ שונאים אותם..בע עלייהםם..לא שווים את העצבים שלנו בכלל..
תהיי כמוהם..תדאגי רק לעצמך בובה..כי אף אחד לא ידאג לך..
מואהה ..אוהבת 3>
בעע עליהם ועל רגליהם גם אני שונאת אותם
אני יודעת . .
אני צריכה להתחיל ללמוד מזזה .
כל פעם אני פשוט נותת לאנשים לדררוך עללי |:
למשל עכשיו ,
הייתי אמורה לצאת עם חברה שלי .
והיא רצתה ללכת למקום ליד , לילדה אחת
אז היא אומרת לי בואי יותר מאוחר ואני יבוא לשם
ואין לי איך לבוא !!!
אז היא העדיפה ללכת עכשיו עם בנות אחרוות ,
ולהשאיר אותי בבית . .
וכלכך רציתי לצצאת , והיא ידעה את זה !
בעעע
QUOTE (סוופרמאמי @ 08/08/2007) בעע עליהם ועל רגליהם גם אני שונאת אותם
😊
מאמי אל תתייחסי..
תבליגייייייי...
אל תקחי ללב..
מי שעושה דברים כאלה..לא שווה תעצבים שלך !
וואי אני שונאת את זה...
זה כזה מעצבןןן
חח כולם שונאים אותםםםםםם
שלא יהיו יותר איכככס
QUOTE (טטווטטייתת @ 08/08/2007) מאמי אל תתייחסי..
תבליגייייייי...
אל תקחי ללב..
מי שעושה דברים כאלה..לא שווה תעצבים שלך !
נככון \;
תוודדה לכככן אתן מעלות לי חיוווךך !
QUOTE (שירה15 @ 08/08/2007) אני יודעת . .
אני צריכה להתחיל ללמוד מזזה .
כל פעם אני פשוט נותת לאנשים לדררוך עללי |:
למשל עכשיו ,
הייתי אמורה לצאת עם חברה שלי .
והיא רצתה ללכת למקום ליד , לילדה אחת
אז היא אומרת לי בואי יותר מאוחר ואני יבוא לשם
ואין לי איך לבוא !!!
אז היא העדיפה ללכת עכשיו עם בנות אחרוות ,
ולהשאיר אותי בבית . .
וכלכך רציתי לצצאת , והיא ידעה את זה !
בעעע
יאיי איזה מעצבן..:\
לא נורא
תבלי איתנו את הלילה..😊
QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/08/2007) אני יודעת . .
אני צריכה להתחיל ללמוד מזזה .
כל פעם אני פשוט נותת לאנשים לדררוך עללי |:
למשל עכשיו ,
הייתי אמורה לצאת עם חברה שלי .
והיא רצתה ללכת למקום ליד , לילדה אחת
אז היא אומרת לי בואי יותר מאוחר ואני יבוא לשם
ואין לי איך לבוא !!!
אז היא העדיפה ללכת עכשיו עם בנות אחרוות ,
ולהשאיר אותי בבית . .
וכלכך רציתי לצצאת , והיא ידעה את זה !
בעעע
יאיי איזה מעצבן..:\
לא נורא
תבלי איתנו את הלילה..😊
יאיי אז יהיה לי כיייף [:
QUOTE (שירה15 @ 08/08/2007) QUOTE (OrtalBe @ 08/08/2007) QUOTE (שירה15 @ 08/08/2007) אני יודעת . .
אני צריכה להתחיל ללמוד מזזה .
כל פעם אני פשוט נותת לאנשים לדררוך עללי |:
למשל עכשיו ,
הייתי אמורה לצאת עם חברה שלי .
והיא רצתה ללכת למקום ליד , לילדה אחת
אז היא אומרת לי בואי יותר מאוחר ואני יבוא לשם
ואין לי איך לבוא !!!
אז היא העדיפה ללכת עכשיו עם בנות אחרוות ,
ולהשאיר אותי בבית . .
וכלכך רציתי לצצאת , והיא ידעה את זה !
בעעע
יאיי איזה מעצבן..:\
לא נורא
תבלי איתנו את הלילה..😊
יאיי אז יהיה לי כיייף [:
תאמיני לי יהיה כייף חח
רק שבועיים אני פה
ואני נהנת מכל רגע...😊