חחח וואלה ?
שמחה בשבילך [:
אלו האנשים בעולם
שונאת כאלו...
מוכר...
מנסה להבליג על זה!
מורני למה הביצה שלך כזאת מתוקה וקטנה ושלי לא?!
חח
כמוך כמוני..
כ"כ שונאת אנשים שעושים דברים כאלה..
איפפ זה הדבר שהכי משגע אותי.......
אני לא חושבת שאת צריכה להתנהג כמוהם ולדרוך על
אנשיםם אחרים בגלל הטיפשותת שלהם..
פשוט תתבליגי..
קחי דברים בחפיפי😊